حکومت نظامی در آمریکا؛ 25هزار سرباز در خیابان‌های پایتخت!

تمام ساختمان‌های کاپیتول در 50 ایالت آمریکا بعد از ادامه تهدید گروه Boogaloo Boys به رژه نظامی به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش تازه نیوز، حکومت نظامی در آمریکا به شکل ویژه‌ای برقرار شده است. نگرانی از خرابکاری هواداران افراطی ترامپ، علت اصلی این لشکرکشی خیابانی است! جنبش ضد حکومتی بوگالو بویز دست به برنامه‌ریزی برای تجمع مسلحانه در پایتخت و 50 ایالت زده است.

علی رغم گشت زنی هزاران تن از نیروهای گارد ملی در پایتخت، این گروه در خیابان‌های دی سی حضور دارند و برای انجام این رویداد اصرار دارند.

دست کم 7000 سرباز در واشنگتن دی سی حضور دارند و تا مراسم تحلیف تعدادشان به 25 هزار خواهد رسید. تا شاید اولین بار در تاریخ ایالات متحده، مراسم تحلیف یک رئیس جمهور با چنین تدابیر ویژه‌ای برگزار شود.

مقامات دستگاههای مخصوص در اطراف محل برگزاری تحلیف نصب کرده‌اند. تگزاس، کنتاکی و ویرجینیا ساختمانهای کاپیتول {ساختمانهای قانون گذاری و فدرال} خود را از بیم حملات احتمالی بسته‌اند.

پیش‌تر نیویورک پست در گزارشی از پیش‌بینی اقدامات خرابکارانه در این روز خبر داده بود. بعد از حمله اوباش به کنگره، مراسم تحلیف ج بایدن، مقصد بعدی خرابکارها پیش بینی شده است. برخی کارشناسان معتقدند هواداران ترامپ برای این روز خاص، برنامه ریزی کرده‌اند و درصدد خرابکاری گسترده در پایتخت هستند. در تاریخ 20 ژانویه، جو بایدن به عنوان چهل وچهارمین رئیس جمهور آمریکا در ساختمان کنگره واشنگتن سوگند یاد می کند. اما پس از حمله اخیر حامیان رادیکال دونالد ترامپ به کنگره، نگرانی ها از احتمال وقوع رویدادی مشابه در هنگام ادای سوگند بایدن و هریس افزایش می یابد.

رسانه ها و کارشناسان آمریکایی از برنامه ریزی های طرفداران راست گرای افراطی ترامپ در شبکه های اجتماعی برای اقدامات خشونت آمیز در 20 ژانویه یا روزهای قبل خبر داده اند. در مجامع آنلاین صحبت از “راهپیمایی میلیونی شبه نظامیان” برای برهم زدن مراسم تحلیف بایدن است. گمانه‌زنی‌هایی که به اعمال حکومت نظامی در آمریکا به شکل غیر محسوس، ختم خواهد شد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.