سوال انتقادی یک عدالتخواه از رهبر انقلاب درباره مشاور جنجالی!

وحید اشتری، از فعالان توئیتری منسوب به جریان عدالتخواهی، سوال انتقای جالبی از محضر رهبر انقلاب پرسیده است.

به گزارش تازه‌نیوز، عامل هجوم مردم به بورس، پست کلیدی جدید گرفت. وحید اشتری در دو توئیت خود نسبت به برخی انتصاب‌ها در کشور، انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی محسن رضایی به انتصاب جدید علی آقامحمدی شده است.

او نوشته: امثال علی آقامحمدی چرا باید در دفتر رهبری جا داشته باشند و چرا باید هر روز به سمتی جدید منصوب شوند؟

پیشتر هم کاربر اصولگرایی به نام علی قلهکی درباره این انتصاب جدید این طور نوشته بود: آقامحمدی”در حکم جدیدی، رئیس کمیسیون تلفیق سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه دبیرخانه مجمع تشخیص شده. مسئولیت جدید او از کلیدی‌ترین پستهای این مجموعه است.

علت انتقادها از آقامحمدی بیشتر به موضوع بورس برمی‌گردد. بسیاری از کارشناسان، او را عامل هجوم مردم به بورس می‌دانند. جایی که امروز اصلا از او خبری نیست و مشخص نیست چطور ناگهانی بعد از سقوط بازار سرمایه، دیگر از حضورهای تلویزیونی و رسانه‌ای او خبری نیست. کاربری نوشته است: توقع این بود که بعد از دعوت فله‌ای ایشان از مردم برای حضور دربورس و خسارت جدی به ملت، لااقل توبیخ شوند؛ گویا ارتقا هم گرفتند!

بسیاری معتقدند، مردم به واسطه حضور این فرد در بیت رهبری به عنوان مشاور اقتصادی و همچنین اعتماد به دفاع او از بازار سرمایه، پس اندازهای خود را وارد بورس کردند. یا اینکه با فروش دارایی‌ها، به اعتماد افزایش سرمایه، وارد این بازار شدند.

انتقاد از پست جدید عامل هجوم مردم به بورس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.