ماجراهای جدید سعید آقاخانی و «نون خ» در ۱۴۰۰

روزِ سکانس خواستگاری از دختر نورالدین خانزاده فرا رسید تا اهالی “نون.خ” زودتر از بقیه سریال‌های نوروزی تلویزیون مهیای آنتنِ ۱۴۰۰ سیما شوند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، کارگردان سریال “نون.خ” به لوکیشن‌های سریال اشاره کرد و افزود: کردستان و کرمانشاه را داریم و در آن لوکیشن‌ها هم تصویربرداری می‌کنیم. امسال تصاویری از مهاباد و آذربایجان غربی هم داریم.

شوخی با انتخابات آمریکا!

آقاخانی درباره شوخی‌های این سریال از جمله پیش‌بینی انتخابات آمریکا و جشنواره فجر گفت: ما پیش‌بینی نکردیم برداشت از کار ما اینگونه بود و از این دست شوخی‌ها هم داریم. البته شوخی‌هایی سال گذشته داشتیم که خیلی‌ها دلخور شدند و خیلی باید با احتیاط پیش رویم چون درباره هر چیزی حرف بزنیم به یکی برمی‌خورد و الان هم همه آشنا دارند می‌توانند جلوی کار را بگیرند و از هر جایی برای ما مشکل ایجاد کنند.

آرزوی آقاخانی

آقاخانی آرزو کرد:  “امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم. تمام تلاش‌مان را می کنیم کاری کنیم در روزهایی که مردم در خانه‌اند و از بیماری، فقر و مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، بتوانیم خنده روی لب‌هایشان بیاوریم.”

اجتناب از شوخی‌های مجازی بی‌ادبانه

تهیه‌کننده سریال “نون.خ” تصریح کرد: سریال نوروزی “نون.خ” همه تلاش خودش را کرده از شوخی‌های فضای‌مجازی اجتناب کند، شوخی خاصّ خودش را داشته باشد و در عین حال، شوخی مؤدبانه را برگزیند. سعی کردیم مسیر فصل‌های قبلی را دنبال کنیم؛ کماکان مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در نون.خ ادامه دارد و به حوادث مربوط به دوران خودش بی‌اعتنا نیست.

کرونا جزئی از داستانِ “نون.خ”

او به حضور کرونا در قصه اصلی “نون.خ” اشاره کرد و گفت: کرونا بخشی از قصه ما شده و به آن می‌پردازیم. در تلاشیم برای حفظ فصل‌های قبلی و تداوم موفقیت‌آمیز، فرهنگ غنی کُردهای غیور را به تصویر بکشیم که افتخارات بزرگی برای ملت ایران‌اند. خوشبختانه در نون.خ به آن استانداردها و جذابیت‌ها توجه داشته‌ایم و اگر سریال‌هایی که به فصل‌های بعدی می‌رسند موفق باشند باید حرف‌های نو بزنند و همچنین از رنگ، نور، موسیقی و دکور متنوع هم استفاده کنند.

سیروس میمنت درباره سکانسی که خودش با لهجه و گویش کرمانشاهی می‌خواند گفت: این سکانس به خاطر دلبری‌های کیوان برای همسرش طراحی شده و به همین خاطر می‌خواند که او قهر کرده و به خانه نورالدین خانزاده رفته است.

او همچنین درباره تیکه کلام “درود به شرفت” افزود: خوشحالم که آنقدر این تیکه کلام مورد توجه قرار گرفته که همه مجری‌های ایرانی و خارجی از این “درود به شرفت” استفاده می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.