صمد مرفاوی: دشمنان استقلال دوست ندارند ما نتیجه بگیریم

مربی تیم استقلال پس از برتری برابر تراکتور می‌گوید هدف آبی‌پوشان کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است و در مسیر رسیدن به آن تلاش می‌کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، صمد مرفاوی دستیار محمود فکری از اینکه همچنان از استقلال انتقاد می شود در تعجب است. او هم به این موضوع اشاره می کند و هم درباره کرونا حرف های جالبی می زند؛

*در دیدار با تراکتور، بچه‌های ما به خوبی تاکتیک را در زمین پیاده کردند. مهم کسب سه امتیاز بود که آن را به دست آوردیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

*درخصوص انتقادات جهت‌دار از تیم صدرنشین، واقعا خودم هم نمی‌دانم و برای ما جای تعجب دارد. شاید به خاطر این است که برنده هستیم! علت چنین رفتارها عجیبی به غیر از عناد و دشمنی با استقلال نیست و انگار یک عده هستند که دوست ندارند این گروه (کادرفنی فعلی) نتیجه بگیرند.

*در مورد قهرمانی استقلال در نیم فصل، باید تلاش کنیم و هدف‌مان این است که به امید خدا قهرمان شویم. دستیابی به هدف به غیر از تلاش نیست و تمام مجموعه استقلال سعی می‌کنیم که چنین اتفاقی بیفتد.

*درباره شایعه جدایی ام از استقلال باید بگویم من در خانه نشسته بودم و با کرونا مبارزه می‌کردم که چنین حرف‌هایی مطرح شد، بالاخره همیشه این شایعات هست و متاسفانه این اولین و آخرین هم نیست؛ همیشه ادامه دار است، ما نمی‌توانیم جلوی شایعات را بگیریم.

*هیچ کس مثل من در کرونا رعایت نمی‌کرد اما متاسفانه ابتلا به این ویروس نشان می‌دهد که چگونه و چه زمانی اتفاق می‌افتد. فکر نکنم کسی مثل من دنبال اجرا پروتکل‌ها بود اما وقتی بقیه رعایت نکنند شما حتی در حصار هم باشید بالاخره به این ویروس مبتلا می‌شوید. خداراشکر الان وضعیت خوبی دارم و آرزو دارم که هیچ کسی به این ویروس مبتلا نشود و همه مردم در صحت و سلامت کامل باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.