یک خبر جدید درباره قرارداد عجیب ویلموتس!

خبرهای جدید از پشت‌پرده عجیب انعقاد قرارداد سنگین با ویلموتس ناگفته‌های جالبی در خود دارد.

به گزارش تازه نیوز، قرارداد ویلموتس، همچنان خبرساز است. بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و گزارش آنان به کمیسیون اصل نود مجلس، در جریان عقد قرارداد با مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و پیش از قرارداد رسمی با او، 2 ایمیل جعلی ساخته شده در آمریکا به نام فدراسیون فوتبال رد و بدل پیغام و اطلاعات مافیای پشت سر این قضیه با این مربی ایرلندی داشته و در نهایت هم موسسه فرهنگی ایران و هلند ورود کرده است.

به نظر می‌رسد که جریان مافیای پشت سر تاج و مسئولان ورزش در گرا دادن به خارجی‌ها برای ساخت ایمیل جعلی این کار را به خوبی مدیریت کرده‌اند.

قرارداد ویلموتس چه ربطی به ما دارد؟

اگرچه جریاناتی در ورزش کشور، دنبال آن هستند که تمام اشکالات عقد این قرارداد و پیامدهای لغو آن را گردن فدراسیون فوتبال بیاندازند. محمد رضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال که زمانی معاون سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان بود درخصوص فدراسیون فوتبال و امضای قرارداد با ویلموتس و انتقاداتی که از وزارت خانه می شود، می گوید: «وزارت ورزش در کجای تصمیمات آن است که باید پاسخگو باشد؟ امضای قرارداد مربیان ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. در تصمیمات فدراسیون فوتبال، وزارت فقط نظاره گر است. قصه شترمرغ و مرغ است؛ ما در این موضوعات اعلام کردیم که باید وزارت خانه ای تشکیل شود تا پاسخگوی مجلس باشد و سازمان تربیت بدنی را به وزارت خانه تبدیل کنیم تا فدراسیون ها پاسخگوی مجلس باشند.»

او این را گفت و ادامه داد:«به دوستان مجلس هم گفته ام که در خصوص پرونده فوتبال وزیر باید پاسخگوی چه چیزی باشد؟ اصلا طبق اساسنامه نه می تواند نقش داشته باشد و نه دخالت کند. اینکه وزارت ورزش باید پاسخگو باشد درست است اما پاسخگوی چه چیزی؟ اینکه به شما مسئولیت می دهند باید اختیارهم داشته باشید اما اگر اینگونه نباشد پاسخ چه چیزی را می خواهید بدهید؟ دولت نمی تواتد پاسخگوی چیزی باشد که دخالتی در آن ندارد.»

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.