«تل انبار» شدن اجساد کرونایی جایی که ماسک نمی‌زدند+تصاویر

افزایش چشمگیر فوتی های کرونا در شرق آلمان، که محل زندگی اکثر نژادپرستان مخالف استفاده از ماسک است، خبر ساز شد.

به گزارش تازه نیوز، کرونا در آلمان هم رکورد زد. اروپا در آغاز سال نوی میلادی، بیشترین صعود کرونایی را در میان کشورهای جهان داشته است. حالا کشورهای اروپایی علاوه بر کرونا، نگران کرونای انگلیسی نیز هستند. حالا تصاویری از انباشته شدن اجساد در منطقه فقیرنشین Meissen جنجالی شد. اینجا جمعیت نژادپرستانی که ماسک نمی‌زنند بیشتر از سایر مکان‌ها است که با قرنطینه هم به شدت مخالفند.

کرونایی‌های آلمان روز دوشنبه از رقم 2 میلیون و 40 هزار عبور کرد تا بعد از انگلستان، کرونا در آلمان سریع‌ترین صعود را ثبت کرده باشد.

تعداد مرگ و میر کرونایی نیز در این کشور از 46 هزار و 633 تن فراتر رفت و دولت قصد دارد سیاست سخت‌گیرانه‌تری را به اجرا بگذارد.

همزمان با آغاز سال نو مسیحی و یک سالگی آغاز همه گیری ویروس مرگبار کرونا در جهان، دیگر از تعطیلات شاد کریسمس در قاره اروپا و بسیاری از دیگر کشورهای جهان، خبری نیست و مراسم آن در سایه همه‌گیری کووید –۱۹، متفاوت از سال‌های پیش برگزار شد که موجب افزایش نارضایتی شهروندان اروپا از عملکرد ضعیف و ناهماهنگ دولت هایشان برای رویارویی و مهار این بیماری شد.

کشورهای اروپایی تصمیم گرفتند برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، محدودیت های تازه ای را در جریان تعطیلات کریسمس اعمال کنند. اروپایی هایی که امیدوار بودند کریسمس و تعطیلات سال جدید را بدون قرنطینه کرونایی برگزار کنند، با افزایش آمار ابتلا در این قاره و افزایش و تشدید محدودیت های کرونایی به ویژه در زمینه تردد آزاد از لندن گرفته تا آتن به یکباره ناامید شدند.

این محدودیت ها در قاره اروپا به شیوه های متفاوت اعمال گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.