دعوای قدرت به همسران روسای جمهور هم رسید

گفته شده ملانیا ترامپ با بانوی اول، جیل بایدن تماس برقرار نکرده و به او اجازه نداده است تا از محل زندگی آنها بازدید کند.

به گزارش تازه نیوز، همسران ترامپ و بایدن هم به سرنوشت شوهران خود دچار شدند. سه روز بعد از انتقال جنجالی قدرت در آمریکا، خبرهای عجیبی منتشر می‌شود. مانند اینکه ملانیا ترامپ به همسر جو بایدن اجازه نداده است تا از محل زندگی جدیدشان بازدید کند. این دعوای عجیب همسران ترامپ و بایدن با توجه به حواشی انتخابات خیلی دور از ذهن نبود. در آمریکا طبق سنت دیرینه بانوی اولی که در حال ترک کاخ سفید است، بانوی اول برگزیده را دعوت کرده و برایش تور جایگزینی برقرار می‌کند.

میشل اوباما این تور را برای ملانیا برگزار کرد، همان طور که لورا بوش این تور را برای زن اوباما برقرار کرد. این سنت به بس ترومن بر می‌گردد.

ملانیا در دوران ترامپ سالن بولینگ، تنیس و باغ گل رز را دوباره طراحی کرد و حالا با کمترین رضایت در مقایسه با سایر بانوان اول آمریکا، کاخ سفید را ترک کرده است.

میزان محبوبیت ملانیا 47 درصد شده و هرچند از 33 درصد ترامپ بالاتر است اما از 69 درصد میشل اوباما و لورا بوش 67 درصدی پایین تر است. معمولا میزان محبوبیت بانوان اول بیشتر از شوهران خود است.

ملانیا ترامپ، همسر رییس جمهور بازنده انتخابات 2020 با 47 درصد محبوبیت، در مقایسه با سایر بانوان اول آمریکا با کمترین درصد کاخ سفید را ترک می‌کند. خبرهای منتشر شده از نظرسنجی‌های معتبر حاکی است، خود ترامپ هم با 33درصد محبوبیت کاخ سفید را ترک می‌کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.