انتقاد مجری جنجالی شبکه یک از کنعانی‌زادگان

برنامه صبحگاهی شبکه اول که پیش از این مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه قرار گرفته بود دیروز باز هم خبر ساز شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، موضوع از این قرار است که برنامه صبح بخیر ایران که هر روز صبح یک بخش ورزشی هم دارد دیروز به بررسی صحنه پنالتی بازی پرسپولیس و فولاد پرداخت و رفتار محمد حسین کنعانی زادگان مدافع قرمز‌ها را مورد انتقاد قرار داد.

اجرای این برنامه که بر عهده حامد حاجیلو مدیر اسبق روابط عمومی باشگاه استقلال در دوران امیر حسین فتحی و عبدالرضا امیر احمدی است بعد از صحبت‌های دیروز حسابی حاشیه ساز شده و هواداران پرسپولیس خواستار واکنش باشگاه پرسپولیس به رفتار این دو مجری شبکه یک صدا و سیما شدند.

عبدالرضا امیر‌احمدی که در کنار حامد حاجیلو اجرای این برنامه را بر عهده دارد، پیش از این و در ماه‌های گذشته در این برنامه و با به کار بردن واژه “گالیله” و “بابا مسعود” به قهرمانی‌های باشگاه پرسپولیس کنایه انداخته بود و باعث شد تا مدتی این مجری باسابقه ممنوع التصویر هم شود و علیرغم اینکه روی آنتن زنده شبکه یک از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد، اما مدتی به شبکه جهانی جام جم فرستاده شد تا در شبکه یک جلوی چشم‌ها نباشد.

حالا دیروز بعد از انتقادات این دو مجری از رفتار‌های محمد حسین کنعانی زادگان و اینکه چرا باید به خاطر یک پنالتی این همه قسم بخورد، هواداران باشگاه پرسپولیس با هشتگ‌های معروف خود در شبکه‌های اجتماعی خواستار اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس و برخورد صدا و سیما با این دو مجری شد.

2 نظر
  1. حامد

    ۲۵ دقیقه زمین و اسمان و کائنات رو به هم وصل کرد تا ثابت کنه پنالتی نیس خخخخخخخخخخ
    عحبا

  2. جمال حسین زاده

    چرا باید قسم نخورد وقتی حق کشی میشود . همچنین آقای خیابانی اول امکانات فوتبال انگلیس رو با ایران مقایسه بکن وبعد از کنعانی انتقاد . همه شما حسود هستید . در بازی لستر و چلسی داور پنالتی گرفت وبعد کنسل کرد آیا در ایران چنین امکاناتی دارید . الکی حرف نزنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.