ادعای عجیب نیکبخت واحدی درباره دورانی که در پرسپولیس بازی می کرد

علیرضا نیکبخت واحدی می گوید: هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، علیرضا نیکبخت واحدی در بیشتر مصاحبه هایش به یاد دورانی که در پرسپولیس بازی می کرد می افتد. جالب است نیکبخت آن روزها را فراموش نمی کند و امروز هم در مصاحبه ای به نکته ای عجیب و غریب اشاره کرده است که در زیر می خوانید؛

*در مورد نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبالنظری ندارم و فقط امیدوارم یک شخص فوتبالی و از جنس فوتبال در نهایت بر مسند ریاست بنشیند و فوتبال ما را از این وضعیت نجات بدهد و باعث پیشرفت فوتبال ایران شود. خدا را شکر یکی مثل علی کریمی هم تصمیم گرفت روی کار بیاید و با استفاده از قانون جدید ثبت نام کرد، تیم کاملاً فوتبالی دور خودش جمع کرده و مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی هم مثل خودش از جنس فوتبال هستند.

*خوبی علی کریمی این است که از جنس فوتبال است و دلش برای فوتبال می‌سوزد و اینکه میادین بزرگ بین المللی را دیده و تجربه کسب کرده است. اگر هم ضعف و کمبودی وجود داشته باشد باید دیگران به او در حوزه‌های مختلف کمک کنند تا موفق شود و قرار نیست یک نفر به تنهایی همه امور را در اختیار داشته باشد.

*استقلال نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

*در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هیچ حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشنیدن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

*وقتی در پرسپولیس بودم، یک بار دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.