واکنش آزاده نامداری به انتقاد مجری خارج‌نشین از احسان علیخانی!

آزاده نامداری با اشاره به حواشی ماجرای خودکشی نوجوان مهمان برنامه ماه عسل گفت: من کسانی که از رسانه‌های خارج کشور نظر می‌دهند را داخل بازی نمی‌دانم.

به گزارش تازه نیوز، آزاده نامداری‌ از احیانا علیخانی دفاع کرد. این مجری و گوینده گفت: من از جریان خودکشی رضا خبر دارم اما چون اقای علیخانی نمی‌خواهند، چیزی نمی‌گویم.

وی درباره انتقاد تند یک مجری خارج‌نشین به احسان علیخانی در ماجرای خودکشی رضا که در نوجوانی مهمان برنامه ماه عسل بود، گفت: من کسانی که از رسانه‌های خارج کشور نظر می‌دهند را داخل بازی نمی‌دانم، آن‌ها شغلشان سوژه گرفتن از رسانه ما و تحقیر آن است.

آزاده نامداری‌ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: دوست دارم از کسانی که پشت سرم حرف می‌زنند بپرسم این فلسفه‌ها را از کجا می‌آورید؟! مصاحبه می‌کنند علیه آدم و چرند و پرند می‌گویند!

صحبت‌های کامل آزاده نامداری را اینجا ببینید و بشنود. او مدتی است در تلویزیون ممنوع الفعالیت شده است.

او متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.