روحانی: دولت تلاش می‌کند کشور در حوزه‌های راهبردی دچار مضیقه نشود

رییس جمهوری با بیان اینکه مطالبات کادر درمان از محل تسهیلات کرونایی به سرعت باید پرداخت شود، گفت: دولت با وجود همه تنگناها و فشارهای مختلفی که در شرایط کنونی وجود دارد، تلاش می‌کند که کشور در حوزه‌های راهبردی دچار مضیقه نشود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت پس از ارائه گزارش بانک مرکزی در مورد اقدامات انجام شده برای تامین ارز مورد نیاز مواد اولیه تولید دارو اظهارداشت: در کنار معیشت و تامین کالاهای اساسی مردم و مواد اولیه تولید برای کارخانجات، سلامت مردم مهمترین اولویت است از این نظر تامین دارو جزو حوزه‌های اصلی و راهبردی است و دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده اند، نخواهد گذاشت که در این خصوص مردم احساس کمبودی نمایند.

روحانی ادامه داد: از محل تسهیلات کرونایی مطالبات کادر درمان که ایثارگرانه در ماه‌های اخیر در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا حضور داشته‌اند تامین خواهد شد و در این خصوص با برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه همه مطالبات باید به سرعت پرداخت شود.

در این جلسه همچنین «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی گزارشی از پیشرفت کار بورس املاک و دیگر راه‌های تامین مالی پروژه های تولید مسکن انبوه ارائه کرد.

رییس‌جمهوری ضمن تاکید بر حمایت و تقویت سرمایه‌گذاری در بخش مسکن به عنوان پیشران رونق تولید و اشتغال، بهره گیری از شیوه‌های مختلف مشارکت مردم در تامین مالی پروژه های تولید مسکن را لازم دانست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.