اعلام حالت اضطراری در تیم الدحیل پیش از رویارویی با پرسپولیس

سرمربی الدحیل قطر قبل از رویارویی با پرسپولیس با شاگردانش یک توصیه جدی داشت و بر ضرورت پیروزی در این بازی تاکید کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، الدحیل خود را آماده دیدار حساس برابر پرسپولیس در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا می کند.

الرای نوشت: بازیکنان الدحیل زیر نظر ولید الرکراکی سرمربی مراکشی تمرینی استثنایی را برگزار کنند. الدحیل در دیدار برابر الشارجه به خاطر اخراجی که داشت وضعیت سختی را تجربه کرد و سرمربی تیم نهایت تلاش خود را به کار گرفت تا تیم را به خوبی ریکاوری کند و در شرایط خوبی قرار دهد.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت: بازیکنان الدحیل به خاطر 10 نفره شدن در دیدار برابر الشارجه بسیار خسته شدند. اخراج کاپیتان الدحیل باعث شکست این تیم در دیدار برابر الشارجه شد و سرمربی تیم دوست ندارد که این اتفاق بار دیگر برای آنها رخ دهد.

الرای در پایان نوشت: سرمربی الدحیل به بازیکنان توصیه کرد که دیگر اشتباهات دیدار برابر الشارجه را تکرار نکنند. خط دفاعی و دروازه الدحیل اشتباهات زیادی در این دیدار داشت و اگر به دنبال صعود است باید این اشتباهات را برابر پرسپولیس نداشته باشد. الدحیل برای صعود به دور بعد نه تنها باید پیروز این بازی شود بلکه باید التعاون را هم در بازی پایانی شکست دهد.

روزنامه الوطن هم نوشت: در الدحیل پیش از رویارویی با پرسپولیس اعلام حالت اضطراری شده است و زمانی برای استراحت وجود ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.