امیررضا خادم زیر یه‌خم قالیباف را گرفت: جلوی مجلس را بگیرید!

نگرانی از تورم بالا و توزیع فقر در کشور در سال آینده، امیررضا خادم را دست به قلم کرد.

به گزارش تازه نیوز، گرانی عجیب در 1400 و رشد تورم در کشور موضوعی بود که قهرمان سابق کشورمان را نگران کرده است. امیررضا خادم، قهرمان اسبق کشتی و نماینده سابق مجلس با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به اقدامات مجلس درباره بودجه سال ۱۴۰۰ واکنش نشان داد. وی خطاب به قالیباف هشدار داد گرانی عجیب در 1400 را کنترل کند و مانع برخی اقدامات نمایندگان مجلس برای توزیع فقر و گرانی در کشور برای سال 1400 شود.

امیررضا خادم در این پست اینستاگرامی نوشته است:

گرانی‌‌‌…!
الان، برنامه ویژه خبری شبکه ۲ با موضوع بودجه سال ۱۴۰۰ را دیدم.
خیلی خلاصه و از منظر یک شهروندِ نگران از وضعیت اقتصادی مردم عرض میکنم:
نمایندگان محترم مجلس، من ادعایی نسبت به‌ تسلط بر مباحث بودجه ای و… ندارم. اما بی تعارف و به دور از هرگونه سمت و سوی سیاسی، معتقدم و مطمئنم با این روشِ تنظیم بودجه ی سال آینده کشور، اولا قطعا شاهد آوار جدید گرانی های لجام گسیخته خواهیم بود و ثانیا با توزیع پول بین مردم، نه تنها گره ای از گرفتاری های مالی آنها باز نمیشود، بلکه از یک سو تورم افزایش و از سوی دیگر کار، تولید و خلاقیت در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کاهش محسوس خواهد داشت!
.
پ.ن۱: یادتان باشد که سال آینده انتخابات است و دولتی جدید شروع بکار کرده و مجری این بودجه خواهد بود.( حالا میخواهد متعلق به هر جناح سیاسی کشور باشد!)
پ.ن۲: کاش رییس مجلس، که شخصا او را فردی عملگرا و توانا در حوزه اجراء میدانم، درنظر داشته باشد که تفکر قالب در حوزه اقتصادی مجلس یازدهم، در اختیار طیفی است که تصمیماتشان در مجلس هفتم، زمینه ساز صدمات جبران ناپذیرِ نه تنها اقتصادی، بلکه سیاسی و اجتماعی در طی همه ی سال های بعداز آن بوده است! ( قانون ” تثبیت قیمت ها ” یکی از آن تصمیمات است که کشور دیگر نتوانست کمر زیر بار خسارات حاصل از آن صاف کند و گوشه ای از تبعاتش نیز اعتراضات آبان ۹۸، بعداز گران شدن قیمت بنزین بود!)
پ.ن۳: البته فکر میکنم دولت هم در تنظیم لایحه بودجه سال آینده، بعلت اینکه میداند دیگر حضور نخواهد داشت، خیلی بودجه خوبی را نبسته بود و در نتیجه اجازه ایجاد حواشی بسیاری را فراهم کرد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.