وزیر نیرو: ۲۵۰ طرح بزرگ تا پایان دولت به بهره‌برداری می رسد

وزیر نیرو از اجرای ۲۵۰ طرح بزرگ در صنعت آب و برق کشور خبرداد و گفت: این طرحها تا پایان دولت تدبیر و امید وارد چرخه بهره‌برداری و تولید می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، رضا اردکانیان روز یکشنبه در آیین بهره برداری از سد خاکی نعمت آباد در اسدآباد اظهار داشت: تلاش برای افزایش رضایتمندی مردم وظیفه مسوولان است و در وزارت نیرو اینکار را با اجرای ۲۵۰ طرح گوناگون دنبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها در سراسر کشور در حال اجرا است و برای بهره برداری از آن در دولت تدبیر و امید تلاش می شود.

اردکانیان همچنین بهره برداری از ۴۰۰ طرح آبرسانی را در کشور نمونه بارز دیگری از کوشش و تکاپوی دولتمردان در وزارت نیرو دانست که امروز به ثمر می رسد.

وزیر نیرو سد نعمت آباد اسدآباد را با چهار میلیون متر مکعب هدیه کوچکی به مردم دانست و افزود: این سد ۴۶ امین سد پایان گرفته در دولت تدبیر و امید است.

به گفته اردکانیان طرح برق امید نیز به زودی اجرا می شود که مشترکان کم مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره مند می شوند.

وزیر نیرو یادآوری کرد: طبق آمار موجود از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی استان همدان ۳۰ درصد از مشترکان چنانچه بر همین روال بمانند از تخفیف یاد شده برخوردار می شوند.

وی گفت: آبرسانی به ۳۰ روستا نیز امروز افتتاح شد که از توفیقات خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در بخش روستایی محسوب می شود.

اردکانیان با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۴۸ روستا در ۲۲ استان کشور از شبکه آب سالم برخوردار شده اند افزود: در دولت تدبیر و امید در مجموع هشت میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از آب سالم و پایدار بهره مند شده اند که در نوع خود رکورد بی نظیری است.

وزیر نیرو وعده داد: روستاهای شهرستان اسدآباد که زیر پوشش شبکه آب و فاضلاب نیستند را بررسی و با تجمیع امکانات مالی و انسانی اقداماتی در این رابطه انجام شود.

وزیر نیرو در ادامه سفر خود به همدان ۴۰۰ طرح آبرسانی کشور را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند تا مردم ۲۰ استان کشور از آب سالم و پایدار برخوردار شوند.

وی در ادامه گفت: امروز جنگ ما در میدان اقتصاد و روح و روان جامعه است و به همان اندازه ۴۰ سال پیش پایمردی و جوانمردی اکنون جریان دارد و عملکرد ما ثبت و ضبط می شود.

اردکانیان با بیان اینکه تحریم‌ها فشار سنگینی به مردم وارد کرده اما باید با استقامت و تولید بیشتر با افزایش بهره روی و کاهش مصرف خسارت‌های این جنگ را به حداقل برسانیم.

وزیر نیرو تاب آوری مردم را تحسین کرد و افزود: نقش همه کسانی که تریبون در اختیار دارند اعم از مسوولان، دولتمردان، رسانه ها و ائمه جمعه در این راستا بسیار اثرگذار است.

وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای
سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.