محمدحسین کنعانی‌زادگان غمگین و گرفته از بیمارستان لاله خارج شد

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس برای عیادت از مهرداد میناوند به بیمارستان لاله رفت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، مهرداد میناوند این روزها در بیمارستان لاله تهران بستری است. هرچند این پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی نسبت به روزهای اول حضور در این بیمارستان و هفته گذشته وضعیت پایداری پیدا کرده اما هنوز شرایط مناسبی ندارد.

ازروز چهارشنبه هفته گذشته تنی چند از پیشکسوتان پرسپولیس و همبازیان میناوند ازجمله؛ علی کریمی، بهنام ابوالقاسم‌پور، محمدرضا مهدوی و… برای پیگیری وضعیت مهرداد میناوند راهی بیمارستان لاله شدند اما با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خطرهای موجود هیچ یک از بازیکنان فعلی این تیم به دیدار او نرفت.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس اما یکی از بازیکنانی بود که برای ملاقات به مهرداد میناوند به بیمارستان لاله رفت. گرچه ملاقات میناوند ولو از پشت شیشه آی‌سی‌یو ممنوع بود اما کنعانی‌زادگان با اصرار موفق شد پیشکسوت خود را از پشت در نگاه کند. از آنجایی که در گلوی مهرداد میناوند و شکم این پیشکسوت برای اکسیژن‌رسانی بهتر به خونش شکافی ایجاد شده و لوله‌هایی به او وصل بود دیدن این صحنه‌ها باعث تکدر خاطر مدافع میانی پرسپولیس شد. کنعانی‌زادگان با چهره‌ای غمگین و گرفته از بیمارستان لاله خارج شد. وقتی با او صحبت کردیم حاضر به مصاحبه هم نشد و محل را ترک کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان با کارت زردی که در دیدار قبلی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان از داور مسابقه گرفت ۴ کارته شد و بازی روز دوشنبه تیمش برابر آلومینیوم در اراک را از دست داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.