کرکری پرسپولیسی‌ها برای استقلال؛ ما شما را از دست العین نجات دادیم

استقلالی‌ها در واکنش به این ادعای مطرح شده توسط هواداران پرسپولیس، بار دیگر قهرمانی‌های خود در آسیا را به رخ کشیده و مدعی‌اند استقلال در عرصه باشگاهی برای فوتبال ایران آبروداری کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، براساس اعلام برخی از مدیران ارشد فدراسیون و سازمان لیگ، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا دچار تغییر شده و نمایندگان کشورمان به احتمال زیاد با سهمیه ۱+۳ در فصل جاری این مسابقات شرکت خواهند کرد. به این ترتیب علاوه بر پرسپولیس و تراکتور، استقلال نیز به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شده و از همان ابتدای کار در مرحله گروهی قرار خواهد گرفت تا فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مرحله پلی‌آف باشد. اگر این اتفاق رخ بدهد، استقلال از یک مسابقه فوق‌العاده حساس و دشوار مقابل العین امارات نجات پیدا می‌کند چون طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در مرحله پلی‌آف برابر این تیم اماراتی صف‌آرایی کند. اتفاقاً همین مسئله سوژه خوبی برای هواداران پرسپولیس مهیا کرده تا در فضای مجازی حسابی برای استقلالی‌ها کرکری بخوانند و عبورشان از مرحله گزینشی را لطفی تلقی کنند که به واسطه نتایج خوب پرسپولیس در حق استقلال شده است.

لطف به واسطه حضور در فینال

پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی با اشاره به خبر مذکور مدعی شده‌اند با توجه به حضور شاگردان یحیی گل‌محمدی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، امتیازات فوتبال ایران در عرصه باشگاهی افزایش پیدا کرد و به همین خاطر کمیته مسابقات AFC تصمیم گرفت به جای ۲ تیم، ۳ نماینده ایران از همان ابتدای کار در مرحله گروهی فصل جاری شرکت کنند. هواداران پرسپولیس با اشاره به این مسئله در فضای مجازی تأکید می‌کنند استقلال به لطف نتایج درخشان حریف سنتی خود از حضور در مرحله پلی‌آف خلاص شد و می‌تواند خیال خود را از بابت حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، راحت شده ببیند.

کابوسی به نام العین

نکته مهمی که باعث شد هواداران پرسپولیس تا این حد روی حضور مستقیم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مانور کنند، احتمال بسیار زیاد تقابل شاگردان محمود فکری با العین امارات در پلی‌آف بود. همان تیمی که بهار سال ۹۶ سنگین‌ترین شکست استقلال در عرصه رقابت‌های بین‌المللی را به این تیم تحمیل کرد و شرایط بسیار تلخی را برای آبی‌پوشان به‌ وجود آورد. پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند فینالیست شدن آنها در فصل گذشته لیگ قهرمانان موجب شده استقلال از شر کابوسی به نام العین خلاص شود و حالا می‌تواند با خیال راحت برای کسب درآمد از بابت حضور در مرحله گروهی برنامه‌ریزی کند.

آبروداری برای ایران

البته هواداران استقلال نیز در این مورد بیکار ننشسته‌اند و طبق معمول، بازار کرکری تحت هر شرایطی میان آنها و پرسپولیسی‌ها داغ است. استقلالی‌ها در واکنش به این ادعای مطرح شده توسط هواداران تیم رقیب، بار دیگر قهرمانی‌های خود در آسیا را به رخ کشیده و مدعی‌اند استقلال در عرصه باشگاهی برای فوتبال ایران آبروداری کرده و علاوه بر دو قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا، دو مرتبه دیگر نیز عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را مال خود کرده است بنابراین کوچک‌ترین منتی بر سر آنها وجود ندارد و فوتبال ایران در عرصه پیکارهای باشگاهی (البته براساس ادعای هواداران استقلال) مرهون زحمات و آبروداری استقلال است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.