مهدی قایدی فوتبال زنان ایران کیست؟

درخشش نگین زندی پدیده بی‌چون و چرای این فصل لیگ برتر فوتبال زنان در ترکیب ذوب‌آهن باعث شده تا شاگردان مدایم‌زاده صدر جدول گروه اول را تسخیر کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل ازورزش‌سه، اگر لیست تیم ملی فوتبال زنان در رده‌های پایه را رصد کنید، نگین زندی از آن دسته بازیکنانی بوده که از همان رده نونهالان خود را به تیم ملی با توانایی‌های خود تحمیل کرده و در عرصه ملی به شکلی پلکانی رشد داشته است و تجربه بازی در تیم‌های ملی زیر 15 سال، 16 سال و 19 سال را در کارنامه خود دارد؛ کشف نیلوفر اردلان در فوتبال زنان که حالا به ستاره شماره یک ذوب‌آهن در فصل جدید بدل شده و شاگردان مژگان مدایم‌زاده را در گروه مرگ و در کنار سپاهان و شهرداری بم، به صدر جدول گروه رساند.

گلزنی در رفت و برگشت دربی اصفهان مقابل سپاهان، گلزنی به هیات فوتبال البرز و شاهکار این هفته زندی در تقابل با همیاری آذربایجان غربی و هت‌تریک در گلزنی؛ کارنامه‌ای درخشان برای بازیکنی که تنها 17 سال دارد و نوید روزهای خوب برای فوتبال زنان را می‌دهد. زندی با قد و قامتی کوتاه، تکنیک ناب و سرعت بالایی دارد و همبازیان او، نگین زندی را مهدی قایدی خطاب می‌کنند. مهاجم ریزنقش استقلال که این روزها به مهره طلایی آبی‌پوشان بدل شده است.

مهاجم ایذه‌ای ذوبی‌ها تا پایان هفته هشتم 6 گل زده و همچنان تشنه و بی‌تاب گلزنی است تا بتواند تیمش را به مرحله  پلی‌آف برساند؛ روزهای خوب نگین زندی در اصفهان با ذوب‌آهن یک قهرمانی کم دارد و چه بسا درخشش نگین زندی شاگردان مدایم‌زاده به جام قهرمانی امسال لیگ برتر فوتبال زنان برساند؛ رویایی بزرگ و دست‌یافتنی برای زندی و همبازیان‌اش در ذوب‌آهن. هر چند که رقابت تنگاتنگی میان تیم‌هاست و تکلیف قهرمانی مشخص نیست، اما نابغه سخت‌کوشی چون نگین زندی بدون‌شک تا به اینجای فصل لایق عنوان پدیده فصل 99-1400 لیگ برتر فوتبال زنان ایران بوده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.