حال علی انصاریان وخیم شد

فوق تخصص مراقبت های ویژه گفت: حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاشند تا وضعیت وی را به حالت قبلی باز گردانند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، یکی از اعضای تیم پزشکی درمان، مهرداد میناوند و علی انصاریان، گفت: سطح هوشیاری میناوند قدری افت کرده بود که خوشبختانه به شرایط قبل خود بازگشت.

سید محمد رضا هاشمیان در خصوص تشریح حال میناوند افزود: ریه ها تنها عضو درگیر بیماری کرونا هستند و مشکلی در دیگر اعضای بدن وی وجود ندارد سطح هوشیاری و اکسیژن خون به طور دائم در حال کنترل است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: دستور العمل های ثابتی برای این گونه بیماران وجود دارد که در مورد علی انصاریان و مهرداد میناوند هم اجرا می شود و باید منتظر بود که در ۱۰ روز آینده اثرات آن مشخص شود.

فوق تخصص مراقبت های ویژه افزود: حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاشند تا وضعیت وی را به حالت قبلی باز گردانند.

هاشمیان گفت: ریه های هر دو پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگیر هستند و میزان اکسیژن خون و سطح هوشیاری این دو در نوسان است که توسط پزشکان کنترل و کارهای لازم انجام می شود.

انصاریان و میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شدند. وزیر ورزش و جوانان هم به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام گیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.