افشاگری مدیران استقلال: ما با خود میثاقی مشکل داریم

خبرهای رسیده از داخل مجموعه حاکی است برخی از مدیران استقلال بابت مصاحبه پرویز مظلومی دلخور هستند و این مسئله داخل ساختمان باشگاه نیز مطرح شده است.

به گزارش تازه‌نیو، با وجود اینکه باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرده بود تا وقتی برنامه فوتبال برتر رویه خود را پیرامون نگاه به مشکلات مدیریتی استقلال عوض نکند، هیچ کدام از ارکان تیم و باشگاه مقابل دوربین این برنامه قرار نخواهند گرفت، قبل از بازی با سایپا پرویز مظلومی را دیدیم که به راحتی با برنامه مورد نظر مصاحبه کرد و در خاتمه مسابقه هم محمود فکری حرکتی مشابه انجام داد! این ماجراها باعث پیگیری خبرورزشی شد و اطلاعاتی به دستمان رسید که قطعاً آگاهی از آنها برای شما عزیزان هم جالب توجه خواهد بود.

ناراحتی از مظلومی
خبرهای رسیده از داخل مجموعه حاکی است برخی از مدیران استقلال بابت مصاحبه پرویز مظلومی دلخور هستند و این مسئله داخل ساختمان باشگاه نیز مطرح شده است. استقلالی‌ها معتقدند سرپرست تیم رابط میان مدیریت و کادر فنی و بازیکنان تلقی می‌شود و وقتی باشگاه یک مسئله را در قالب بیانیه رسمی اعلام می‌کند، اولین فردی که باید آن را رعایت کرده و به اطلاع سایر نفرات نیز برساند، سرپرست است نه اینکه خودش وقتی از اتوبوس پیاده شد، دقیقاً مقابل دوربین همان برنامه‌ای که با باشگاه مشکل دارد، قرار گرفته و مصاحبه کند.

نگاه اغماض‌آمیز
البته محمود فکری هم در خاتمه مسابقه با برنامه فوتبال برتر مصاحبه کرد ولی از قرار معلوم مقامات باشگاه نگاه اغماض‌آمیز نسبت به آن معطوف کرده و به اندازه پرویز مظلومی، از سرمربی خود دلخور نیستند چون روند مصاحبه سرمربیان استقلال و پرسپولیس پس از پایان دیدارهای لیگ برتر چند سال است که انجام می‌شود و وقتی مظلومی با این برنامه صحبت کرد، بدیهی است که فکری هم می‌تواند روی دست او نگاه کند.

مشکل با خود مجری
در همین خصوص یکی از مدیران باشگاه استقلال به شرط افشا نشدن نام خود اطلاعات بیشتری پیرامون ماجرای اخیر در اختیار ما گذاشت و به خبرورزشی گفت: مقامات باشگاه از مصاحبه پرویز مظلومی متعجب هستند چون اصلاً انتظار نداشتند سرپرست تیم چنین کاری انجام بدهد ولی قضیه محمود فکری متفاوت است. مسابقه تمام شده بود و ما هم با آن قسمت از برنامه فوتبال برتر که پخش زنده رقابت‌های لیگ در گفت‌وگو با مربیان در پایان مسابقات را بر عهده دارد مشکلی نداریم ولی اگر بخواهم با صراحت بگویم، در واقع بیشتر مشکل استقلال پیرامون برنامه فوتبال برتر با رفتاری است که خود محمدحسین میثاقی تحت عنوان مجری این برنامه انجام می‌دهد و برخوردی کاملاً دوگانه با مشکلات استقلال و سایر تیم‌ها دارد. مطمئن باشید تا وقتی مشکلات حل نشود، نماینده‌ای از باشگاه استقلال در برنامه‌های دوشنبه شب‌های فوتبال برتر حاضر نمی‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.