فرشید باقری به دنبال تسویه حساب

باقری که در سال‌های گذشته جزو بازیکنان فیکس استقلال بود بعد از سرمربیگری محمود فکری به بازیکنی غالباً نیمکت‌نشین و تعویضی تبدیل شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، فردای بازی استقلال و پرسپولیس، محمود فکری رسماً حضور فرشید باقری را در تمرینات استقلال ممنوع کرد و این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و اعلام کرد برای ادامه مسابقات احتیاجی به او ندارد.

باقری که در سال‌های گذشته جزو بازیکنان فیکس استقلال بود بعد از سرمربیگری محمود فکری به بازیکنی غالباً نیمکت‌نشین و تعویضی تبدیل شد. ناراحتی او بابت این موضوع در رفتار و گفتارش تأثیر گذاشت به طوری که سرمربی استقلال تصمیم به اخراج فرشید گرفت. دیروز پرویز مظلومی به عنوان سرپرست استقلال نامه رسمی محمود فکری را تحویل مدیرعامل باشگاه استقلال داد.

در این نامه فکری به صراحت نوشته است برای ادامه فصل احتیاجی به فرشید باقری ندارد. اکنون این بازیکن به دنبال تسویه حساب با باشگاه جهت مذاکره با تیم‌های خواهان و پیوستن به تیم جدیدش برای نیم‌فصل دوم لیگ بیستم است. از باشگاه گل‌گهر سیرجان به عنوان خواهان باقری نام برده شده بود ولی از آنجا که باقری روحیه حساسی دارد پیش‌بینی می‌شود در تیم دیگری به فوتبالش ادامه دهد چه بسا اگر باشگاه شهرخودرو که بضاعت مالی سال‌های گذشته را ندارد بتواند بودجه برای جذب هافبک اجراجی استقلال تأمین کند باقری برای نیم‌فصل دوم به مشهد برود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.