تازه‌ترین خبر نوبخت درباره اصلاح حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تلاش دولت برای اصلاح روند متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال آینده خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، صد در صد انجام شده گفت: مطلع شدم که در مورد بازنشستگان تامین اجتماعی، فقط ٣٠ درصد این موضوع انجام شده است. بنابراین هم با ارسال لایحه‌ای دو فوریتی به مجلس زمینه تقنینی آن را فراهم کردیم و هم منابع مالی قابل ملاحظه‌ای برای آن در بودجه ١۴٠٠ درنظر گرفتیم.

وی افزود: از ابتدای امسال، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در دستورکار قرار گرفت. ۵۰ هزار میلیارد تومان به تفکیک ۳۲ هزار میلیارد تومان برای تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای صندوق لشکری و کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه طبق مصوبه دولت تخصیص داده شد.

به گفته وی با عنایت به اینکه این ارقام در تامین اجتماعی شامل ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر می‌شد و در مورد بازنشستگان لشکری و کشوری دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌داد؛ تقسیم این ارقام میان دو جمعیت متفاوت، باعث دریافتی‌های متفاوت هم شده است.

۱ نظر
  1. مستمری بگیر

    شماکه اجرای همساسازی تامین اجتماعی را انجامیدهید خدا خیرتان اما نکته اینجاست سازمان بدرستی انجام نمیدهد الان لشکری کشوری مزایای که دریافت میکنند نکاه کنید کل مزایا تامین اجتماعی اندازه حق اولاد انان نمیشود 32هزارمیلیاد گرفت یک دهم ان راهم به بازنشسته نداد اصلاحات زیان اور را نگاه کنید گفتند اشتباه شده اصلاح میکنیم اخرش 20هزار تومن در ماه دادن الان این همه نارضایتی بازنشسته خود سازمان میباشدرسیدگی کنید سازمان تامین اجتماعی ظلم میکنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.