گردوخاک فکری برای استقلالی‌ها در رختکن

استقلال در حالی مقابل سایپا شکست خورد که نمایش خوبی هم ارائه نکرد و به معنای واقعی کلمه با تیمی که هفته گذشته در تبریز دیده بودیم، فرسنگ‌ها فاصله داشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، جدا از مشکلات تاکتیکی، استقلالی‌ها در مقابل سایپا به لحاظ فردی هم اشتباهات فراوانی مرتکب شدند و بعضی از بازیکنان این تیم واقعاً پایین‌تر از حد انتظار بودند. این مسئله خشم محمود فکری را نیز در پی داشت به طوری که در همان بین دو نیمه به شدت با چند بازیکن تند صحبت کرد و آنها بابت نمایش ضعیف خود مؤاخذه شدند.

لو دادن توپ

یکی از بازیکنان ضعیف استقلال مقابل سایپا، محمد دانشگر بود؛ مدافعی که لحظاتی پس از پایان نیمه اول می‌رفت تا با دریافت کارت قرمز استقلال را ۱۰ نفره کند. البته کادر فنی آبی‌پوشان بلافاصله پس از اینکه متوجه شدند داور به سمت دانشگر آمد، به داخل زمین رفتند و به هر شکل ممکن قضیه را فیصله دادند تا فریاد اعتراض سایپایی‌ها بابت اخراج نشدن مدافع استقلال به آسمان بلند شود. ماجرا تمام شد ولی محمود فکری در داخل رختکن قضیه را فراموش نکرد. سرمربی استقلال بابت اینکه دانشگر چنین رفتاری انجام داده و نزدیک بود برای کل مجموعه دردسر درست کند به شدت عصبانی شده و شاگرد خود را مورد انتقاد قرار داد. البته شرایط فنی و سبک بازی این بازیکن نیز باعث عصبانیت فکری شده بود به همین خاطر در فرصت استراحت بین دو نیمه دانشگر را مؤاخذه کرد و با قاطعیت به او می‌گفت چرا کاری کردی که نزدیک بود اخراج شوی و برای کل تیم دردسر درست کنی؟ چرا در طول مسابقه این‌قدر توپ لو ‌دادی؟ حواست کجا بود ؟چرا مثل بازی‌های قبل نیستی؟

انتقاد از سایر نفرات

البته این فقط محمد دانشگر نبود که در بین دو نیمه مورد انتقاد محمود فکری قرار گرفت بلکه سرمربی استقلال چند بازیکن دیگر را نیز مورد خطاب قرار داد و بابت عملکرد ضعیف آنها شاکی بود. فکری با صدای بلند داخل رختکن می‌گفت: من نمی‌دانم چرا شما در این مسابقه این‌قدر در پاس دادن اشتباه می‌کنید؟ چرا امروز بد بازی می‌کنید؟ چرا توپ را به داخل محوطه جریمه حریف نمی‌رسانید؟ این‌طوری که نمی‌شود به سایپا گل زد. البته استقلال در نهایت بازی را به سایپا واگذار کرد و فکری در پایان مسابقه به شدت ناراحت بود ولی ترجیح داد آخر بازی حرفی نزند و همه صحبت‌های خودش پیرامون نیمه دوم را به تمرین روز یک‌شنبه آبی‌پوشان موکول کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.