گلر استقلال از حامد لک سبقت گرفت

با دو گلی که حامد لک در بازی با آلومینیوم اراک دریافت کرد، حالا رشید مظاهری کمترین تعداد گل خورده را دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، حامد لک روز خوبی را مقابل آلومینیوم نگذراند و از 3 ضربه ای که درون چارچوب دروازه او زده شد، دو مورد آن با ضربه سر بود که هر دو نیز وارد دروازه سنگربان سرخپوشان شد تا آنها در یک روز تلخ، با دست خالی اراک را ترک کنند.

لک که تا قبل از دربی به همراه رشید مظاهری سنگربان استقلال آمار بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته و در 7 دیدار تنها 2 بار دروازه شان باز شده بود، پس از برگزاری دربی روند کلین شیت های آنها نیز متوقف شد و دروازه بانان سرخابی ها برای سومین هفته متوالی دروازه خود را باز شده دیدند.

مورد مشترک لک و مظاهری در هفته دوازدهم، به زحمت نیفتادن این دو دروازه بان بجز روی ضرباتی بود که آنها گل خوردند. مظاهری مقابل سایپا هیچ سیوی انجام نداد چرا که تنها یک ضربه درون چارچوب دروازه او زده شده که همان یک توپ نیز گل شد. آلومینیوم نیز امروز از سه شوتی که درون چارچوب داشت دوبار به گل رسید.

با این وجود، اکنون رشید مظاهری بهترین آمار را میان دروازه بانان لیگ برتر دارد هر چند که او نسبت به سایر گلرهای لیگ (بجز لک) دو بازی کمتر انجام داده چرا که در دو بازی ابتدایی استقلال، این حسینی بود که درون دروازه ایستاده بود.

رشید مظاهری در 10 دیداری که تاکنون برای آبی پوشان در ترکیب اصلی حضور داشته، 5 کلین شیت داشته و 6 بار نیز دروازه اش را باز شده دیده است که این بهترین عملکرد میان دروازه بانان ثابت تیم های لیگ برتری است. پس از او حامد لک حضور دارد. او نیز 10 بار درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته که 7 بار گل خورده و 5 بار کلین شیت داشته است.

اما در جدول بیشترین کلین شیت ها، محمدرضا اخباری در صدر قرار دارد. سنگربان تراکتور با وجود اینکه 9 گل دریافت کرده است اما در 6 بازی کلین شیت کرده است. البته درخصوص کلین شیت ششم او حرف و حدیث هایی نیز مطرح است چرا که او به دلیل آسیب دیدگی در دیدار این هفته مقابل گل گهر تعویض شد و جایش را به فرعباسی داد و او در این حضور کوتاه مدت مقابل سیرجانی ها، دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

حسین پورحمیدی و اکبرمنادی سنگربانان آلومینیوم اراک و سایپا با 5 کلین شیت به همراه لک و مظاهری در رده دوم مشترک بیشترین تعداد بسته نگه داشتن دروازه حضور دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.