گاف عجیب مشاور قالیباف درباره عنابستانی!

مشاور قالیباف و مدیر روزنامه خراسان برای ماله کشی اقدام زشت و غیرقابل دفاع نماینده مجلس در برابر سرباز وظیفه، آن را خطای احتمالی عنوان کرد و با قتل توسط شهردار سابق تهران مقایسه کرد!!

به گزارش تازه نیوز، ماله‌کشی برای عنابستانی ادامه دارد. مشاور قالیباف و مدیر روزنامه خراسان بازهم خبرساز شد. محمدسعید احدیان در خصوص ماجرای جنجالی سیلی زدن عنابستانی به یک سرباز وظیفه، ماجرای قتل همسر دوم محمدعلی نجفی را یادآور شد. این قیاس بی ربط باعث واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به او شد.

بسیاری از کاربران با طعنه به این ماله‌کشی برای عنابستانی، به ماجرای پرونده فساد گسترده عیسی شریفی، قائم مقام قالیباف و سکوت جریان انقلاب مورد نظر احدیان اشاره کردند.

برخی کاربران نیز عبارت «خطای احتمالی» را اوج وقاحت آقای مشاور عنوان کردند و برای او کامنت گذاشتند!

نکته جالب اینکه برخی کاربران هم قیاس او را بی ارتباط و مضحک دانستند و از وی خواستند قبل از توئیت کردن، بیشتر تامل کند! نیازی نیست برای دفاع از قالیباف هرکاری بکنید!

شایان ذکر است چند روی پیش حکم قائم مقام جنجالی قالیباف در سکوت خبری اعلام شد. حکم دادگاه رسیدگی به تخلفات عیسی شریفی بالاخره منتشر شد. عیسی شریفی به 20 سال حبس قطعی محکوم شده است. او قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران بود.

حکم دادگاه رسیدگی به تخلفات مالی عیسی شریفی قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران مبنی بر رد مال به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان و ۲۰ سال حبس قطعی شده است.

چندی پیش هم افرادی مثل حیدریان مسئول سازمان املاک شهرداری ، سلیمانی شهردار منطقه ۳ تهران، رضویان و … به عنوان نیروهای ستاد خاص عیسی شریفی که اقدامات خلاف قانونی در حوزه شهری و شهرداری تهران انجام داده‌اند، بازداشت شده‌ بود.

حکم دادگاه رسیدگی به تخلفات مالی عیسی شریفی قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران مبنی بر رد مال به ارزش ۴۸۰ میلیارد تومان و ۲۰ سال حبس قطعی شده است. این پرونده در دادسرای نظامی بررسی شده و عیسی شریفی، سردار مهردادی و محمود سیف از متهمان این پرونده هستند.

۱ نظر
  1. B

    اون سرباز اگه کوتاه بیاد غیرت نداره. اگه فرماندهان ناجا کوتاه بیان بی غیرتن

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.