طلاق توافقی همسر رئیس‌جمهور کلید خورد!

روزهای ناخوش ترامپ و ملانیا با شایعه طلاق آنها قوت گرفته است.

به گزارش تازه‌نیوز، طلاق ملانیا ترامپ از همسرش کلید خورده است. شکست ترامپ در انتخابات 2020 تبعات متعددی داشته که شاید اولین آن، طلاق توافقی از همسرش باشد. «میرور» رسانه زرد انگلیسی از طلاق توافقی میان این دو خبر داده و اینکه آنها در اتاق‌های جداگانه در مارالاگوی فلوریدا روزگار بعد از ریاست جمهوری را سپری می‌کنند.

یکی از پیشکاران سابق کاخ سفید می‌گوید ملانیا لحظه شماری می‌کرد تا کاخ سفید را ترک کرده تا بتواند از ترامپ طلاق بگیرد.

یکی از وکلای نیویورکی به دیلی میرور گفت ملانیا می‌تواند تا 50 میلیون دلار همراه با حضانت بارون را در طلاق از ترامپ به دست بیاورد.

گفته شده آنها در دوران کاخ سفید نوعی ازدواج معامله‌ای داشته و در اتاق‌های جداگانه خوابیده‌اند. در واقع طلاق ملانیا از ترامپ، قبلا عملیاتی شده بود.

قبل تر نیز خبری در همین زمینه منتشر شده بود. پس لرزه‌های شکست ترامپ در انتخابات 2020 به خانواده او رسید و ظاهرا همسر ترامپ مترصد فرصت برای جدایی از رییس جمهور شکست خورده امریکاست.

بر اساس این گزارش، ملانیا ترامپ، برای خروج ترامپ از کاخ سفید پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری لحظه شماری می کند تا از وی طلاق بگیرد. این خبر را یکی از همکاران سابق ملانیا تأکید کرده و گفته زندگی ۱۵ ساله ملانیا با ترامپ به پایان رسیده است.

اخبار و تصاویر و فیلم‌هایی که هر از گاهی از ترامپ و همسرش در فضای مجازی منتشر می‌شد، موید اختلافات عجیب و گسترده این دو نفر بود. حالا خبرها حاکی است که طلاق این دو جدی است و به زودی نیز رسما از هم جدا خواهند شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.