سانچو: خوشحالم این‌قدر درباره من صحبت می‌شود

ملی‌پوش انگلیسی تیم دورتموند درباره علاقه منچستریونایتد به خود صحبت خاصی نکرد و تاکید کرد باید در این تیم صبور باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال انگلیس در اولین دیدار خود در لیگ ملت‌های اروپا با یک گل در زمین ایسلند به برتری رسید. این بازیکن ۲۰ ساله به عنوان هدف شماره یک انتقال منچستریونایتد در تابستان امسال شناخته شده بود؛ اوله گونار سولسشایر مشتاق جذب این بازیکن جوان برای تقویت خط حمله است.

ماه گذشته، دورتموند گفته بود که باشگاه یونایتد برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید ۱۸۰ میلیون پوند پرداخت کند.

جیدون سانچو درباره شرایط خود در تیم ملی فوتبال انگلیس و فصل نقل و انتقالات گفت:‌ احساس خوبی است وقتی این‌قدر درباره شما حرف زده می‌شود اما من واقعاً این‌قدر درگیر این موضوع‌ها نیستم. برای من مهم این است که بخواهم برای تیمم خوب کار کنم و هم‌چنین برای خودم و هم تیمی‌هایم موثر باشم.

محصول آکادمی منچسترسیتی خیلی زود به بوروسیا دورتموند پیوست و اکنون فرصت دوباره برای بازگشت به شهر منچستر و بازی در تیم رقیب را دارد.

او افزود: من احساس می‌کنم همه چیز یک روند است. بنابراین شما باید در انجام کار صبور باشید. بدیهی است که من آمدن به آلمان را پذیرفتم. بسیاری از مردم به من شک داشتند که می‌گفتند چرا سیتی را ترک می‌کنی اما احساس می‌کردم زمان مناسبی برای من است. نمی‌توانید عجله کنید. هر اتفاقی دلیلی دارد. من هنوز خیلی جوان هستم و سال‌های زیادی در انتظار من است. بدیهی است که من آنقدر خوش شانس بودم که مربیانی داشتم که به من ایمان داشتند. چند سال گذشته خیلی سریع برای من پیش رفته است و من از این اتفاق‌ها لذت می‌برم و فعلا دوست ندارم خیلی به تیم‌های دیگر فکر کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.