اظهارات جنجالی سعید راد درباره سریال‌سازی‌های ضعیف

سعید راد: پشیمانم که در سریال «دل» بازی کردم! + فیلم

سعید راد بازیگر پیشکسوت و مطرح سینمای کشور ضمن ابراز پشیمانی از بازی در سریال «دل» به انتقاد از نحوه سریال‌سازی برخی فیلمسازان پرداخت.

به گزارش تازه نیوز، سعید راد در گفت‌وگو با رادیو تهران در اظهاراتی جنجالی درباره حضور خود در  سریال «دل» گفت: پشیمانم که در این سریال بازی کردم. چرا که این نوع کارها و رفتارها اصلاً به مذاق من خوش نمی آید.

وی افزود: هیچگاه سناریو را کامل در اختیار من نمی گذاشتند و هر دفعه ۵ یا ۱۰ صفحه از آن را به من می دادند و زمانی به سکانس هایی در فیلم اعتراض می‌کردم و از آن ها توضیح می‌خواستم، به من می گفتند که “شما باید سناریوی کامل را بخوانید تا متوجه منظور آن شوید” و من به آنها می گفتم که شما اصلاً ادامه آن را ننوشته اید که بخواهید به من بدهید!

راد درباره سکانس جنجالی و به دور از منطق برخاستنش از کُما و به اطراف پرت کردن آدم‌های اطرافش در بیمارستان در این سریال گفت: این اشتباهی بود که من انجام دادم و البته پای آن هم ایستادم و چون عادت ندارم کاری را نیمه کاره رها کنم تا پایان این پروژه در کار ماندم. من سینمایی باز هستم و اهل اصلاً اهل این حرف ها نیستند. تجربه ای بود که برای من اصلا جالب نبود و امیدوارم که دیگر برای من تکرار نشود.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: من خودم اصلا این کار را دنبال نکردم چرا که می دانستم در این فیلم چه خبر است و اگر آن را دنبال می‌کردم قطعاً اذیت می‌شدم. من جلسه هفتم و یا هشتم کار در این پروژه متوجه داستان سریال شدم، ولی چون تعهد داده بودم و قبول کرده بودم تا پایان آن  ادامه دادم.

سعید راد درباره انتخاب های غلط در گزینش عوامل  سریال “دل” گفت: من بازی حامد بهداد را خیلی دوست دارم و معتقدم که او یک بازیگر ضد قهرمان بسیار خوب است، اما او مال این نقش نبود، چرا که اصلا زوج نقش اصلی این سریال صورت شادی برای عشق و عاشقی ندارند که برای مردم جذاب باشند.

راد درباره بی‌توجهی فیلمسازان این سریال به مخاطبان خود، گفت: من گاهی نظراتی درباره این سریال داشتم و ارائه دادم، اما در ادامه متوجه شدم که اصلاً چنین فضایی برای ارائه نظر وجود ندارد و سازندگان به دنبال این هستند که خیلی زود فیلم شان را بگیرند و ۲۰ قسمت را به ۳۰ قسمت تبدیل کنند و ۳۰ قسمت را به ۴۰ قسمت بکشانند.  مطمئن باشید که اگر جا داشته باشد آن را تا ۵۰ قسمت هم می‌کشانند، چون مردم برایشان مهم نیستند و فکر بیزینس خودشان هستند.

این بازیگر مطرح تاکید کرد: من با حضور در این سریال اشتباه کردم و اگر آن را قبول نکنم به شعور مخاطب توهین کرده‌ ام. نمی‌دانم چرا این فیلمسازان با بودجه هایی که در اختیار دارند این سریال های غیر جذاب را می سازند تا مردم جذب شبکه‌های ماهواره‌ای و فیلم‌های خارجی شوند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.