داستان نژادپرستی زلاتان چه بود؟

باشگاه میلان درباره جنجال ستاره سوئدی‌‌اش مقابل اینتر در جام حذفی ایتالیا تصمیم گیری کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تابناک، باشگاه میلان زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل درگیری لفظی و فیزیکی‌اش با روملو لوکاکو در بازی سه‌شنبه شب تیم‌های میلان و اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا مجازات نخواهد کرد.
زلاتان و لوکاکو در پایان نیمه نخست آن بازی که با پیروزی و صعود اینتر خاتمه یافت، با یکدیگر درگیر شدند که نتیجه آن اخطار گرفتن از داور بود. خبرهای ضد و نقیضی درباره این ماجرا منتشر شده که در برخی از آنها مسخره شدن لوکاکو توسط زلاتان دلیل این ماجرا عنوان شده است. نکته مهم در این میان متهم شدن زلاتان به نژادپرستی به خاطر استفاده از برخی الفاظ خاص بوده است که البته او در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی قویاً این موضوع را تکذیب کرده است. همچنین مهاجم سوئدی بابت رفتارهایش در دیداری که در نیمه دوم آن اخراج شد عذرخواهی کرده است و ظاهراً همین موضوع سبب شده که سران باشگاه از تخلف ستاره 39 ساله‌شان بگذرند.

زلاتان در پیامی که در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده نوشته است: بله قبول دارم که صحنه جالبی نبود (درگیری او و لوکاکو) و حرکت من اشتباه بود. اما مرا نژادپرست خطاب نکنید چون نیستم. در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. همه ما از یک نژاد هستیم و برابر. همه ما بازیکن هستیم و در این میان برخی از دیگران بهتر بازی می‌کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.