نظر جالب یامین‌پور درباره تماس‌های تلفنی میرحسین!

تماس‌های تلفنی میرسین به برخی افراد و دوستانش، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش تازه نیوز،تماس‌های تلفنی میرحسین حالا خبرساز شده است. تماس‌های تلفنی میر حسین موسوی با برخی دوستانش، سوژه برخی چهره‌های جناح رقیب او شده است.

یامین پور، مجری سابق شبکه افق این رفتار میرحسین را یک فعالیت تشکیلاتی عنوان کرد و در توئیتر درباره تماس‌های تلفنی میرحسین نوشت: ‏حالا شما به ماجرای زنگ زدن میرحسین به دوستانش بخندید ولی واقعیت اینه که کار جبهه‌ای و تشکیلاتی اخلاقی داره که طی این سالها در جبهه انقلاب کمتر تمرین شده. خیلی از سیاستمداران ما به جوانترها نگاه ابزاری دارند نه انسانی. مردم‌داری و برادری است که جبهه رو نگه می‌داره…

برخی معتقدند تماس‌های تلفنی میرحسین موسوی از حصر با برخی افراد و نزدیکان و دوستانش، نشانه‌هایی است از گشایش برای پایان حضر. چه آنکه دیدارهای مختلف و متعدد مهدی کروبی و همچنین مهمانی رفتن‌های او، نیز در ماه‌های اخیر، خبرساز شده است. علاوه بر آیت الله بیات زنجانی و فرزندش، مادر سهراب اعرابی از کشته شدگان اتفاقات سال 88 و برخی اعضای ستاد میرحسین در سال 88 نیز در روزهای اخیر خبرساز شده بود. او با تماس تلفنی با افراد مختلف ضمن احوال پرسی، از اوضاع آنها نیز خبر می‌گیرد.

برخی مسئولان کشور نیز به اتفاقات اخیر درباره محصوران نیز خوشبین هستند. محمود واعظی، رییس دفتر رییس‌جمهوری نیز دو روز قبل، در پاسخ به این پرسش که آیا گشایشی در حصر خانگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی در حال انجام است، گفت: نمی‌دانم اما علائمش دارد مشاهده می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.