مجازات سنگین ابراهیموویچ در صورت اثبات نژادپرستی

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به نژادپرستی علیه روملو لوکاکو متهم شده است و در صورت اثبات این اتهام به دردسر بزرگی خواهد افتاد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تسنیم، در صورت اثبات نژادپرستانه بودن محتوای درگیری لفظی زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در بازی سه‌شنبه هفته گذشته تیم‌های فوتبال میلان و اینتر، محرومیت او بیش از چیزی خواهد بود که اکنون اعلام شده است.

ستاره سوئدی میلان در آن بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا که با شکست 2 بر یک روسونری خاتمه یافت، با روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر درگیری لفظی پیدا کرد و گفته می‌شود که او در جریان مشاجره خود با مهاجم نراتزوری از الفاظ نژادپرستانه هم استفاده کرده است.

هر دو بازیکن به خاطر درگیری‌شان یک جلسه محروم شده‌اند، اما این مجازات طبیعی آنها بود، چرا که لوکاکو پنج اخطاره شده و زلاتان هم به دلیل اخراج شدنش محروم است. با مطرح شدن بحث نژادپرستی، فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات خود را درباره صحت و سقم اتهام وارده به ابراهیموویچ آغاز کرده است. با توجه به خالی بودن ورزشگاه، میکروفون‌های کنار زمین توانستند با وضوح نسبت خوب صدای ایبرا را ضبط کنند.

طبق گزارش نشریه استمپا در صورت اثبات نژادپرستانه بودن درگیری زلاتان و همتای بلژیکی‌اش، ممکن است برای او تا 10 جلسه محرومیت در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.