داغ دوباره برای فوتبال ایران: علی انصاریان درگذشت

علی انصاریان که بر اثر ابتلا به کرونا چند روزی در بیمارستان بستری بود، از دوشنبه شب شرایط جسمانی‌اش وخیم شد و امروز درگذشت.

به گزارش تازه‌نیوز، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران درگذشت. او که چند روزی با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرده بود، در حالی که تا عصر دوشنبه وضعیت جسمانی قابل قبول و رو به بهبودی داشت، آن شب را با سطح هوشیاری و اکسیژن خون پایینی سپری کرد به طوری که خبرهای دیروز از وخامت حال علی انصاریان در بیمارستان حکایت داشت. در نهایت این مجری – بازیگر سینما و تلویزیون دقایقی پیش چشم از جهان فرو بست.

در روزهای پیش‌تر وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود به طوری که گفت‌وگوی تلفنی کوتاهی علی پروین و انصاریان داشتند اما متاسفانه شرایط او به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد. هاشمیان، پزشک معالج انصاریان که خبر بیهوشی مصنوعی او را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرده بود و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگارها را داد تا این که در نهایت این اتفاق دردناک به وقوع پیوست.

هنوز مدت زیادی از درگذشت مهرداد میناوند نگذشته و جامعه به‌خصوص فضای ورزش متاثر از مرگ نابه‌هنگام این فوتبالیست محبوب است؛ حالا با درگذشت علی انصاریان به دلیل مشابه ابتلا به کرونا، پیشکسوت دیگری از دنیای ورزش جدا شده و داغ فوتبال تازه‌تر شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.