۶ ساعت گفت‌وگوی داغ درباره آینده کشور و انتخابات ۱۴۰۰

کرباسچی و قوچانی هم با مهدی کروبی دیدار کردند

مهدی کروبی که این روزها و بعد از ده سال حصر، روزگار تازه‌ای را آغاز کرده، در ادامه ملاقات‌های سیاسی خود با مدیر مسئول و سردبیر روزنامه سازندگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، شنیده‌ها حاکی است غلامحسین کرباسچی (دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران) و محمد قوچانی (سردبیر روزنامه سازندگی) پس از ۱۰ سال موفق شدند با حجت‌الاسلام مهدی کروبی دیدار و گفت‌وگو کنند.

این دو نفر از مدت‌ها قبل در فهرست افرادی قرار داشتند که درخواست دیدار با رئیس اسبق مجلس را داشتند و کروبی هم برای دیدار با آن‌ها ابراز تمایل کرده بود.

این دیدار شش ساعته عصر یک‌شنبه ۳۰شهریور ۱۳۹۹ در منزل آقای کروبی انجام شد ودر آن خاطرات و روایت‌هایی از گذشته و حال کشور و به خصوص آینده جبهه اصلاحات بیان شد.

آسیب‌شناسی مناسبات حاکمیت و اصلاحات از مباحث اصلی این دیدار بود. دغدغه اصلی آقای کروبی آینده کشور و جبهه اصلاحات و به خصوص اوضاع اجتماعی و اقتصادی مردم بود. کروبی البته مانند همیشه روایت‌هایی تاریخی از علت به وجود آمدن وضعیت فعلی کشور و تهدیدات و مشکلات داخلی بیان کرد که تفصیل آن در آینده خواهد آمد.

ناظران با توجه به روند طی‌شده در دیدارها با آقای کروبی، که اکنون از دایره روحانیون و نزدیکان به دیگر سیاسیون رسیده است، معتقدند می‌شود در انتظار اخبار بهتری از حصر بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.