احمدی نژاد دفتر کار جدیدش را راه‌اندازی کرد

محمود احمدی‌نژاد به تازگی دفتر خود را از ولنجک به دفتری در شرق تهران (خیابان هنگام) که متعلق به یکی از اطرافیانش است، انتقال داده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، انتقال دفتر کار محمود احمدی نژاد از ولنجک به شرق تهران  در حالی خبرساز شده که پیش از این پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از تملک یکی از ساختمان‌های این بنیاد به عنوان دفتر کار احمدی نژاد انتقاد کرده بود که البته با واکنش احمدی‌نژاد نیز همراه شد.

احمدی‌نژاد در این‌باره گفته که “من خیلی هم خوشحال می‌شوم که دفتری در پائین شهر داشته باشم و خودم هم نظرم همین است. این‌ها ولنجک را دفتر من کرده‌اند که من محدود شوم و قدرت مانور من را بگیرند! من خودم می‌خواهم بروم پائین شهر ولی این‌ها از محبوبیت من در مناطق پایین می‌ترسند و می‌دانند که اگر من آنجا باشم و حرکت و اقدامی کنم، بین مردم اثر دارد.”

3 نظر
  1. امیرعلی

    اره تو راست میگی!!

  2. اذراحمدی

    سلام شمارابه هرکسی قبول دارریدپیام مرا به این مآمور ناجی ازطرف خدابرسانید اقای احمد نژادتمام ازمستاجری رها ام من که اولین مهربودم و۳ پسربزرگ که ازدواج نکرده دربیکاری پیرشدند جواب نامه هایم را ندادید ای مرد یک شب فقط ویارانه ها که شناسه یک ایرانی است بنا گذاشتید حسرت ماشین داشتند خشنودشان نمودی بجان امام زمان مادرت یک فانوس روشن دستش بود شمارا۵ سال قبل سوار برپزویی سبز نمود وگفت مادر محپود خداپشت وپناهت باشد اقای احمدنژاد ای سلطان واقعی فگری برای فرزندانم انان مانند یوسف مظلوم وبیگناه اماخودم شما راببینم غضروفهایم درد گرفته روستای درچمستان هستم الهی خداازتوهمیشه خشنودباشد اذراحمدی اگر این پیام رابه اقای احمدنژاد نرسانید باخود به قیامت بیاورید

  3. شهرام حسین ناظر

    سلام علیکم دکتر جان من کد ورودی 41227 وزارت اطلاغات هستم خواستم سوال کنم به چه دلیل من را مغلق از کار کردید آیا خطایی از من سر زده لطفا توضیح بدهید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.