پشت پرده رفتار جنجالی کاپیتان استقلال/ وریا غفوری فسخ می‌کند؟

کاپیتان استقلال بازی مقابل نساجی را به پایان نرساند و بعد از اینکه بازوبند کاپیتانی را تحویل داد، مستقیم به خانه رفت، اما دلیل این رفتار چه بود؟

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، تقابل بین استقلال و نساجی در هفته چهاردهم لیگ برتر زمان وقوع یک اتفاق پیش بینی نشده بود: عصبانیت دیده نشده از وریا غفوری. کاپیتان آبی پوشان که به صراحت کلام و بیان واقعیات بدون سانسور شهرت دارد در بازی خانگی هفته چهاردهم برابر نساجی وقتی با خطا بازیکن حریف را در جریان نیمه دوم متوقف کرد، به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد دریافت کرد و تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد به موضوعی اعتراض دارد.

مرور صحبت‌های غفوری در تصاویر ضبط شده نشان داد که او از کادرفنی درخواست کرده تا تعویضش کنند. چند دقیقه بعد از خطا روی بازیکنان نساجی، غفوری با احمد موسوی تعویض شد؛ او بازوبند کاپیتانی را به بازیکنان تحویل داد؛ توپ کنار زمین را به سکو‌ها کوبید و با کنار زدن تابلو‌های تبلیغاتی راهی رختکن شد!

۱ نظر
  1. حامد

    تا وقتی استقلال صدر جدول باشه و تیم حکومتی پرسپولیس پایین تر هرچی از دستشون برمیاد میکنن تا شاکله تیم رو بهم بزنن و چن ساله اینا رو داریم تجربه میکنیم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.