ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل

سرخپوشان تهرانی با دو تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف تیم قطری می‌روند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرآنلاین، پرسپولیس باید در هفته پنجم و ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف الدحیل قطر برود و با توجه به ۲ پیروزی در دیدارهای قبلی و صدرنشین شدنش در گروه شرایط خوبی دارد، ولی امتیاز بازی امروز هم برای سرخپوشان تهرانی خیلی مهم است.

یحیی گل‌محمدی در این دیدار مثل دو بازی قبلی از حامد لک درون دروازه استفاده می‌کند و در خط دفاع بازهم شاهد تغییر نسبت به بازی قبل هستیم. در سمت چپ سعید آقایی مثل دیدارهای قبلی حضور خواهد داشت و سمت راست هم در نبود مهدی شیری در اختیار سیامک نعمتی است. در میانه خط دفاع با خروج سیدجلال حسینی شاهد بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی هستیم.
در خط هافبک هم سرخپوشان مثل همیشه از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کنند که بازهم در این نقطه شاهد تغییر هستیم و احمد نوراللهی بیرون خواهد نشست تا شاهد حضور زوج کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک باشیم.
دو هافبک هجومی سرخپوشان در این دیدار مثل دو بازی قبلی بشار رسن و احسان پهلوان هستند و در خط حمله هم زوج وحید امیری و عیسی آل کثیر ایفای نقش خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الدحیل:
حامد لک، سعید آقایی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.