پشت‌پرده: پوتین، قالیباف را به حضور نپذیرفت!

با وجود تلاش چندماهه، دیدار قالیباف با پوتین میسر نشد.

به گزارش تازه‌نیوز، احسان سلطانی، خبرنگار در توییتی به پشت پرده بهم خوردن ملاقات پوتین و قالیباف اشاره کرد. او نوشت: پوتین حاضر نشده با قالیباف دیدار کنه گفته با مشاورم حرف بزن، تسنیم تیتر زده «قالیباف پروتکل‌های بهداشتی پوتین را نپذیرفت»!

‏یادش بخیر اردوغان هم جلیلی را نیم ساعت جلوی کاخش منتظر گذاشت، کسی به استقبالش نرفت و نیم ساعت منتظر موند! ‏این‌ها می‌گفتند ما بریم مذاکره، زبان دنیا رو بلدیم؟!

نکته جالب انتشار این خبر توسط یکی از مدیران سابق خبرگزاری فارس و نماینده فعلی مردم تهران در مجلس است که در توییتر منتشر شده است.

8 نظر
  1. فرزام

    برجام همه چیز رو معلوم کرد

  2. سینا

    برخورد با این تندروها مثل زمان احمدی نژاد خواهد شد که هر جا در خارج صحبت می کرد همه بلند می شدن و می رفتند و او برای صندلی های خالی صحبت می کرد

  3. مرتضی نظری

    حداقل دروغ نگید
    به قرآن مردم فهم دارن ، می شه داستان عمو صدیقی

  4. یک ایرانی

    آره کار قالیباف شبیه ظریف شد که پیش وزیر کویتی نشست و التماس کرد که برای دیدار با وزیر عربستانی وقت بگیره

  5. هادی

    هیچکدوم از حرفاتون رو نمیپذیریم تازه نیوز باشه یا کهنه نیوز
    رسانه ایرانی یعنی دروغ و سانسور!!!

  6. محمد

    سلام اونایی که زبان مذاکره رو بلد بودن و برجام رو آوردن تو مملکت ری….

  7. فرشاد

    بله یادش بخیر از آمریکا بگیر تا روسیه با برجام از شما افساد طلبان سواری گرفتند اینقدر از این سواری دادن خوشتان آمده و بهتون خوش میگذره که بعد از 4 سال خروج آمریکا هنوز راضی نیستید جنازه آمریکا و اروپائیها از پشتتان پایین بیایند و اصرار بر سواری دادن به میت ترامپ هم هستید

  8. وطن دوست

    🔴 در باب سفر اخیر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس به روسیه:

    🔹اولاً خبر درست این است که پوتین ‎#قالیباف را به حضور نپذیرفت؛ نه اینکه جناب قالیباف پروتکل‌های کاخ #پوتین را نپذیرفت؛ بهتر است با خودمان و مردم‌مان صادق باشیم!

    🔹ثانیاً علت این برخورد پوتین همان علت نپذیرفتن دیدار با ظریف بوده. روسیه چندوقتی است که بعلت عملکرد سیاست خارجه دولت جمهوری اسلامی در گرایش به سمت آمریکا و اروپا و سایر مسائل معترض است.

    🔹برخی مدعی هستند که کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه(مسکو) که آدم علی لاریجانی است کارشکنی کرده و به روسیه اعلام کرده این دیدار انتخاباتی است و دولت جمهوری اسلامی، راضی به این دیدار نیست‌ در نتیجه پوتین یک طرفه دیدار را لغو کرده‌!

    🔹در هر حال؛ اصرار به دیدار با پوتین با علم به مواضع اخیر وی و نپذیرفتن ظریف، از اول اشتباه بوده و جناب قالیباف اشتباه کرد.

    🔻برخورد ایران چه باید باشد؟ ایران بعنوان یک کشور مستقل و مقتدر باید جواب این اقدام بی‌ادبانه پوتین را به روش مناسب و در وقت مناسب بدهد و اجازه ندهد هیچ کشوری با مقام رسمی ما اینگونه برخورد کند. سیاست خارجه ما بر مبنای اسلام است لا شرقی و لا غربی. نباید سایر دولت‌ها به خود اجازه دهند با مقام رسمی جمهوری اسلامی-چه ظریف چه قالیباف- اینگونه برخورد کنند!

    🔺کاش این برخوردها که عزت ما را نشانه رفته، تلنگری به سیاسیون و ما مردم باشد؛ کشوری که چندین سال در عرصه بین المللی از خود ضعف نشان دهد اینگونه بیگانگان به خود اجازه می‌دهند مقامات ما را تحقیر کنند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.