ردپای سعادتمند در ماجرای وریا؟

مدیران استقلال از وریا غفوری کاپیتان خود شکایت کرده‌اند اگر چه این شکایت در ظاهر از وریا غفوری است‌ اما احتمال می‌رود که هدف اصلی این شکایت، مدیرعامل سابق باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، همه فکر می‌کردند وریا غفوری دچار عصبانیت هیجانی هنگام بازی شده که آن رفتارها را نشان داده‌ اما اتفاقات بعد از بازی مشخص کرد داستان بسیار فراتر از این حرف‌هاست و پای یک شکایت در میان است. باشگاه استقلال بعد از آن علنی کرد که ۷۸ روز است به کمیته اخلاق شکایت کرده است. حالا استقلال شاکی است و کاپیتان باید در برابر این شکایت پاسخ بدهد.

دلیل این شکایت چه بود؟ 
اما دلیل این شکایت چه بود؟‌ مدیران جدید باشگاه استقلال مدعی هستند قراردادهای چند بازیکن استقلال به یکباره و در تصمیمی عجیب از سوی مدیرعامل وقت استقلال دو یا چند برابر شده است؛ از جمله قرارداد یک بازیکن که قرارداد ۳ میلیاردی او یکباره ۸ میلیارد تومان شده و قرارداد یکی دیگر از بازیکنان خط دفاعی هم از ۱/۵ میلیارد به ۷ میلیارد رسیده است. حالا استقلال در وضعیتی قرار گرفته که باید از میان ستاره‌ها و نظم یکی را انتخاب کند.

رد پای اختلاف قدیمی 
اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت ‌مدیره باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر اختلاف ریشه‌دار خود با احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال را علنی کرد و نشان داد که مشکلات اساسی با سعادتمند دارد و یکی از دلایل برکناری مدیرعامل سابق، شخص او بوده است. حالا باید دید این داستان تا کجا ادامه پیدا می‌کند و پای چه افراد دیگری را به میان می‌آورد.

هدف اصلی شکایت
مدیران استقلال از وریا غفوری کاپیتان خود شکایت کرده‌اند که چرا قرارداد ۵ میلیاردی (دو سال) به یکباره به ۱۴ میلیارد افزایش پیدا کرده است. اگر چه این شکایت در ظاهر از وریا غفوری است‌ اما احتمال می‌رود که هدف اصلی این شکایت، مدیرعامل سابق باشد که چنین تصمیمی گرفته و مدیران جدید را در چاله‌ای فضایی قرار داده که هیچ پولی نمی‌تواند آن چاله را پر کند.

سعادتمند باید پاسخ دهد
حالا سعادتمند باید در برابر مردم پاسخ دهد که چرا چنین تصمیمی گرفته و قراردادها را چند برابر کرده است. بازیکنان خوشحال می‌شوند اگر قراردادشان به یکباره صد برابر شود اما مدیری که قرارداد قبلی را پاره می‌کند و قرارداد جدید را چند برابر می‌نویسد باید برای تصمیمش پاسخگو باشد. کاش مدیران فعلی استقلال شکایتی هم از مدیر قبلی باشگاه به کمیته اخلاق می‌بردند تا حرف‌های او را هم در این محکمه بشنویم. باید دید سرنوشت شکایت باشگاه استقلال از کاپیتانش چه خواهد شد و آیا مسیر پرونده پای سعادتمند را به آن کمیته باز خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.