گل‌محمدی: وجود مهدی ترابی برای هر تیمی نعمت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از مهدی ترابی پرداخت و گفت: اتفاق خوبی است که او می‌تواند از نیم‌فصل دوم به تیم ما اضافه شود.

به گزارش تازه‌نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه، درباره حضور خود و سایر اعضای تیم بر سر مزار مهرداد میناوند و علی انصاریان اظهار داشت: هنوز هم رفتن مهرداد و علی را باور نداریم. رفتن‌شان خیلی ناگهانی و ناباورانه رخ داد و واقعاً نمی‌دانم راجع به نبودشان چطور صحبت کنم. هر دو از دوستان خوب ما و پرسپولیسی متعصب بودند که مطمئنم جای خالی‌شان همیشه حس خواهد شد.

وی ادامه داد: غم از دست دادن این دو عزیز تا همیشه با ما خواهد بود. دیروز هم به همراه اعضای تیم به بهشت زهرا (س) رفتیم تا فاتحه‌ای بخوانیم و به روح مهرداد و علی ادای احترام کنیم. در دو بازی گذشته با غم از دست دادن آنها بازی کردیم و برد در این دو بازی و تقدیم این بردها به روح میناوند و انصاریان کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای شادی روح‌شان بکنیم. باز هم به خانواده عزیزشان تسلیت می‌گویم و از خداوند برای‌شان آرزوی صبر دارم.

گل‌محمدی درباره شرایط تیم پرسپولیس هم گفت: خدا را شکر دو برد مهم در این دو هفته آخر به دست آوردیم و اکنون هم خودمان را برای بازی بعد با مس رفسنجان آماده می‌کنیم. هیچ دیداری در لیگ برتر آسان نیست و باید با تمرکز کافی و تمام قوا به میدان برویم و امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخپوشان هم گفت: مهدی بازیکن بااخلاق، فنی و بی‌حاشیه‌ای است که وجودش برای هر تیمی نعمت است. بعد از اینکه شرایط دلخواهش در لیگ قطر فراهم نشد با من صحبت کرد و من هم گفتم از بازگشتش استقبال می‌کنم. خوشبختانه باشگاه هم مقدمات حضورش را فراهم کرد و اتفاق خوبی است که می‌تواند از نیم‌فصل دوم به تیم ما اضافه شود. امیدوارم با انگیزه‌ای که از او سراغ دارم بتواند برای تیم مثمرثمر واقع شود و در آینده به ما کمک کند.

وی در پایان درباره سایر فعالیت‌های پرسپولیس در نقل‌وانتقالات زمستانی گفت: فعلاً فقط حضور ترابی قطعی شده است. در ادامه نقل‌وانتقالات در صورت نیاز موارد لازم را با باشگاه مطرح می‌کنیم و بهترین تصمیم را برای پرسپولیس می‌گیریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.