دروغ قالیبافی‌ها درباره سفر روسیه لو رفت! +ویدئو

قالیباف پیام مقام معظم رهبری را تقدیم رئیس مجلس دومای روسیه کرد و فیلم آن منتشر شد تا دروغ دیپلماتیک قبل از سفر، لو برود!

به گزارش تازه نیوز، دروغ قالیبافی‌ها لو رفت! سفر جنجالی قالیباف به روسیه، با تقدیم پیام رهبر انقلاب به رئیس مجلس دومای این کشور، به پایان رسید. نکته حالب اما دروغ دیپلماتیک، نمایندگان مجلس، مشاوران قالیباف و برخی حامیانه رسانه‌ای او بود. آنها گفتند که قالیباف پروتکل‌های پوتین برای ملاقات را نپذیرفته در حالی که هم وزیر امور خارجه و هم بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای این دروغ را به سرعت تکذیب و آن را مایه تاسف برای تیم رسانه‌ای و نمایندگان مجلس توصیف کردند.

حالا اما ویدئویی از دیدار قالیباف و رئیس مجلس دومای روسیه منتشر شده که آن دروغ دیپلماتیک! را عیان می‌کند. به عبارتی دروغ قالیبافی‌ها لو رفت! در روسیه ظاهرا خبری از رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست! نه از ماسک خبری هست و نه از فاصله گذاری اجتماعی.

سوالی که مطرح می‌شود، بی صداقتی و تبلیغات بد و بچگانه مشاوران قالیباف برای این سفر عجیب است! چطور قالیباف در دام این دروغ تاریخی افتاد تا حتی رویاهای او برای انتخابات 1400 را نیز خراب کند.

این دروغ قالیبافی‌ها حالا لو رفته و به پای خود او نوشته شده است!

مجتبی توانگر، نماینده مجلس اولین بار به خبرگزاری فارس گفته بود که عدم دیدار رئیس مجلس با رئیس جمهور روسیه، به خاطر این است که قالیباف پروتکل‌های پوتین را نپذیرفته است!

 

 

۱ نظر
  1. سیدضیاء

    با سلام
    جالب است طرف روسی پوشه را باز وکاملا” نامه محرمانه را خواند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.