تایید هاشمی رفسنجانی توسط رهبر انقلاب+فیلم

کاسبان فحاشی به هاشمی، دنبال سوراخ موش؟!

یک فعال رسانه در حاشیه سخنرانی امروز رهبر انقلاب در 40سالگی دفاع مقدس، با ذکر یک نکته ظریف به تایید اظهارات آیت الله هاشمی درباره پایان جنگ اشاره کرد.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، وی با انتشار ویدئوی سخنان امروز رهبر انقلاب در خصوص پایان جنگ، اینگونه نوشت:

‏عمری جریان مدعی انقلابی‌گری و ارزشی،⁧  مرحوم هاشمی رفسنجانی ⁩ را به خاطر قطعنامه ‌ ۵۹۸ کوفتند و هرچه لایق خود بود نثارش کردند، بی‌آنکه فهم کنند او کشور و مردم را از ادامه جنگی خانمان‌سوز نجات داد.

‏هاشمی بارها گفت بزرگترین افتخار زندگی‌ام پایان دادن به جنگ ۸ ساله بود و اینک، رهبری نیز آن را عاقلانه خوانده و هشدار دادند که «باید مراقب تحریف‌ها بود»

اینک، چهره‌ی سعید قاسمی‌ها و حسن عباسی‌ها دیدنی‌ست که سال‌هاست حیات و ممات خود را در ناسزاگویی به هاشمی می‌دانستند و هرچه فحش و فضیحت بود، با خیالی آسوده به هاشمی نسبت می‌دادند! تمسخر می‌کردند! چاله میدانی، خود را ابرقهرمان جنگ و هاشمی را «ترسو» می‌خواندند؛ اما امروز مشخص شد و تاریخ نیز قضاوت خواهد کرد، «ابرقهرمان حقیقی» جنگ چه کسی بود؟

همان که ناطق نقل کرد «هاشمی به امام می‌گوید اگر احساس می‌کنید از قبول آتش بس آسیب می‌بینید، بگذارید من به عنوان فرمانده جنگ قطعنامه را بپذیرم و شما دستور دهید من را اعدام کنند ولی کشور بماند».

مصطفی فقیهی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.