قرارداد جنجالی مدیر شبکه کودک با برادرش+عکس

مدیر شبکه‌ کودک طی قراردادی بخش قابل توجهی از بودجه‌ سالیانه‌ ساخت برنامه‌ شبکه کودک که به حدود یک سوم از بودجه‌ معین این شبکه در سال ۹۸ می‌رسد را به برادر خود واگذار کرده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، تصویری از قرارداد سازمان صداوسیما در اختیار یکی از رسانه‌ها قرار گرفته است که نشان می‌دهد مدیر شبکه‌ کودک بخش قابل توجهی از بودجه‌ سالیانه‌ ساخت برنامه‌ این شبکه را به برادر خود واگذار کرده است.

بر اساس «قرارداد ساخت برنامه‌های هنری شماره برآورد ۹۸۱۱۰۴»، که به نمایندگی صداوسیما از سوی محمد سرشار، به‌عنوان مدیر شبکه‌ی کودک با یوسف سرشار به عنوان تهیه کننده بسته شده است، برنامه‌ی «پاشوپاشوکوچولو» توسط او تهیه و ساخته شده است.

این قرارداد از اول مردادماه سال گذشته تا امروز، ۳۱ شهریور ۹۹ ادامه داشته و در آن نوشته شده که «تمدید مدت قرارداد صرفا با دلایل توجیهی لازم و توافق اعضای کمیته برآورد برنامه و به‌صورت متمم قرارداد ممکن خواهد بود».

مبلغ کل در قرارداد بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده بود که مربوط به ۲۱۰ برنامه‌ی ۸۲ دقیقه‌ای بوده است. این مبلغ حدود یک سوم بودجه‌ی معین این شبکه در سال ۹۸ است.

انصاف نیوز در ادامه گزارش خود آورده: این درحالیست که در بخشی از قوانین، عقد قرارداد همکاری و معاملات کارکنان دولتی با اقوام خود منع قانونی دارد؛ اما مشخص نیست که آیا شامل مدیران شبکه‌های سیما نیز می‌شود یا خیر.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.