انتخاب رشته بیش از ۳۲ هزار پذیرفته شده آزمون ارشد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۲ هزار پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ خبر داد و گفت: این مهلت روز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه پایان می پذیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، فاطمه زرین‌آمیزی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: از ساعت ۲۰ روز گذشته(شنبه ۱۵ شهریور) کلید سئوالات و پاسخنامه کلیه رشته‌های امتحانی آزمون ارشد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به جابجایی کلید سئوالات ۳۴ تا ۶۳ کد رشته امتحانی ۱۳۵۹ در این آزمون، نمرات تصحیح شده و کارنامه برای داوطلبان این رشته در سایت سنجش آموزش کشور منتشر شد و این موضوع با ارسال پیامک به کلیه داوطلبان این رشته اطلاع‌رسانی شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون روز پنج‌شنبه، ۱۳ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

زرین‌آمیزی با تاکید براینکه بیش از ۳۲ هزار و ۵۵۲ داوطلب در آزمون ارشد ۹۹ انتخاب رشته کردند، اظهار کرد: تعداد ۴۲۴ هزار و ۲۷۶ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مجاز به انتخاب رشته شدند. مجازین آزمون ارشد تا روز سه‌شنبه، ۱۸ شهریورماه می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته‌محل‌های انتخابی (حداکثر ۱۰۰ کد رشته‌محل) و تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.