وعده رسول پناه عملی نشد/ پرسپولیسی ها بدون پاداش فقط با ۳۰۰ دلار پول توجیبی در قطر

بازیکنان پرسپولیس با وجود کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان و صدرنشینی در گروه سوم این رقابت ها پاداشی دریافت نکرده اند و وعده سرپرست این باشگاه هم عملی نشده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس دو بازی اخیرش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی مقابل التعاون عربستان پشت سر گذاشته و امروز به عنوان صدرنشین گروه سوم می تواند با برتری مقابل الدحیل قطر، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

شاگردان یحیی گل محمدی این روزها از لحاظ فنی و انگیزشی شرایط خوبی دارند اما با این حال با وجود دو برد مقابل التعاون عربستان پاداشی دریافت نکرده اند.

از زمان حضور سرخپوشان در قطر تنها ۳۰۰ دلار پول توجیبی به بازیکنان و اعضای کادرفنی پرداخت شده است.

از طرفی مهدی رسول پناه طبق قول و قراری که در جلسه اش با سید جلال حسینی و امید عالیشاه قبل از اعزام تیم به قطر داشت به آنها وعده داد تا پایان شهریور ۱۰ درصد از پیش پرداخت کل بازیکنان به حساب آنها واریز می شود که این اتفاق هم تاکنون رخ نداده است.

از سوی ظاهرا کارگزار باشگاه چک پرداختی های جدید خود را تحویل باشگاه داده و طبق وعده ای که رسول پناه هم در جلسه با بازیکنانی مثل سید جلال و عالیشاه داده بود و هم در جمع بازیکنان تیم در یکی از جلسات تمرینی قبل از اعزام به قطر گفته بود تا پایان تابستان ۱۰درصد از مطالبات پرداخت می شود، از پول خبری نشده است. گویا به بازیکنان اطلاع داده شده تا پول ها به حسابهایشان واریز شود چند روزی طول می کشد.

رسول پناه در وعده ای که به بازیکنان داده بود حتی گفته اواسط مهر بخشی از آپشن های قراردادها را نیز پرداخت می کند.

این وعده ها در حالی صورت گرفته که پول برانکو هم مانده و سرخپوشان در قطر نگران هستند که پرداختی کارگزار به جای واریز به حساب های آنها برای پرداخت بدهی به سرمربی اسبق این تیم خرج شود.

پس از اتمام فرصت پرداخت بدهی برانکو، مدیران این باشگاه در انتظار دریافت حکم بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هستند و به همین دلیل سعی دارند برای فرار از جریمه های بعدی، حدود ۸۳۰ هزار یورو طلب مربی کروات را تا ۳۰ روز دیگر تسویه کنند.

حدود دو هفته قبل که یحیی گل محمدی در جریان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد نامه قطع همکاری اش پس از اتمام لیگ قهرمانان را به مدیران باشگاه تحویل می دهد، بازیکنان هم قصد اعتصاب در آن تمرین را داشتند اما با صحبت های سرمربی تیم از این تصمیم صرف نظر کردند.

پس از این اقدام مهدی رسول پناه همراه با غلام محمد علیپور، عضو هیات مدیره پرسپولیس در تمرین تیم حاضر شد و قول داد ضمن تسویه حساب با بازیکنان برای قرارداد فصل قبل تا پایان شهریور، تا اواسط مهر هم آپشن ها و پاداش های آنها را به حساب شان واریز می کند اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده تا پرسپولیسی ها این روزها با وجود شرایط خوب فنی در قطر از لحاظ مالی مصائب و نگرانی های زیادی داشته باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.