تاکید مجلس فرانسه به زدن واکسن آنفولانزا

۷۵ نماینده مجلس ملی فرانسه در نامه ای از شهروندان این کشور خواستند در آستانه فصل زمستان، به دلیل تداخل بیماری آنفولانزای فصلی و کووید ۱۹ خود را در برابر آنفلوانزای فصلی واکسینه کنند.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز،، ۷۵ نماینده مجلس ملی فرانسه روز یکشنبه از شهروندان این کشور خواستند که در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، با نزدیک شدن فصل زمستان طی هفته های آینده خود را در برابر آنفلوانزای فصلی واکسینه کنند.

این توصیه شاید به این معناست که هنوز از ساخته شدن واکسن موثر و قابل اعتماد برای مقابله با با شیوع کرونا خبری نیست. تخمین زده می شود که آنفلوانزای فصلی هر سال جان ۱۰ هزار نفر را در فرانسه می گیرد.

در نامه این گروه از نمایندگان مجلس ملی فرانسه، که تزریق واکسن آنفلوانزای فصلی «اقدامی شهروندی» توصیف شده است، بر عرضه رایگان واکسن آنفلوانزای فصلی برای همه گروه های سنی تاکید شده اند. امضاءکنندگان این درخواست همگی عضو حزب حاکم «جمهوری به پیش» هستند.

یورونیوز افزود: این گروه از اعضای مجلس ملی فرانسه همچنین خواستار عرضه رایگان واکسن آنفلوانزای فصلی برای همه گروه های سنی شده اند. واکسن آنفلوانزای فصلی در فرانسه تاکنون هر سال تنها برای افراد بالای ۶۵ سال و بیماران آسیب پذیر رایگان بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.