چرا نام امام(ره) از قطعنامه راهپیمایی حذف شد؟

رسم امام را این جماعت و این متولیان مراسم رها کرده اند، شما دنبال اسم امام هستید؟ چه ساده انگارید

به گزارش تازه‌نیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی نوشت: امروز دیدم در فضای مجازی، معترض شده اند به اینکه چرا در قطعنامه مراسم۲۲بهمن، نام امام(ره) از قلم افتاده است. در نوشته های اعتراضی این پرسش مطرح بود که آیا چنین اشتباهی سهوی بوده؟

الان تقریبا ۲۴ساعت از زمان قرائت قطعنامه راهپیمایی می گذرد و توضیحی در باره حذف نام امام داده نشده. بنابراین ظن سهوی بودن کاملا از بین رفته. حتی اگر فردا هم اطلاعیه بدهند بی ارزش است چون حتما “به فرموده” خواهد بود.

نهاد صادر کننده قطعنامه (شورای هماهنگی تبلیغات) خود را متولی رسمی راهپیمایی ها از جمله۲۲بهمن می داند و بی حضور نمایندگانی از مردم،همواره راسا قطعنامه صادر می کند. دست برقضا در اکثر این قطعنامه ها هم به سمت یک اقلیت خاص غش می کند.

آن اقلیت خاص، همان است که نه فقط در ۲۲بهمن امسال که در مناسبتهای متعدد به مسئولان در مراسم مختلف اهانت کرده و حتی یک بار از سوی برگزار کننده رسمی مراسم(شورای هماهنگی تبلیغات) ولو به شوخی هم تذکر نگرفته است.

و کلام آخر را به آنهایی که از حذف اسم امام تعجب کرده یا نگران شده اند عرض می کنم: رسم امام را این جماعت و این متولیان مراسم رها کرده اند، شما دنبال اسم امام هستید؟ چه ساده انگارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.