ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکان

پرسپولیس در بازی امروز هم احتمالا بدون مهاجم نوک برابر پیکان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در حالی امروز باید به مصاف پیکان برود که  3 امتیاز این بازی تاثیر زیادی در قهرمانی نیم‌فصل سرخپوشان خواهد داشت. یحیی گل محمدی در بازی امروز حامد لک را بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت در اختیار دارد و گلر شماره یک سرخ‌ها امروز درون دروازه  قرار خواهد گرفت. در خط دفاعی همچنان زوج سیدجلال و کمال شکل خواهد گرفت تا در سمت چپ سعید آقایی و مهدی شیری خط دفاعی پرسپولیس را کامل کنند.

در خط میانی همچنان سرلک و احمد نورالههی به عنوان دو هافبک دفاعی پرسپولیس به میدان خواهند رفت. در جناح چپ احسان پهلوان احتمالا آخرین بازیهای خود در این نقطه از زمین را انجام می‌دهد تا با آمدن مهدی ترابی تغییراتی در خط میانی سرخ‌ها انجام بگیرد. وینگر راست پرسپولیس در این بازی هم سیامک نعمتی خواهد بود.

یحیی گل محمدی که در بازی برابر مس امید عالیشاه را در خط حمله به کار گرفته بود از نمایش کاپیتان دوم تیمش راضی است و او  احتمالا در کنار وحید امیری زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهد داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.