گل محمدی: باید الشرطه را شکست بدهیم / موقعیت‌های زیادی از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد شاگردانش در بازی پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه به پیروزی رسیده و راهی دور بعدی شوند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایلنا، تیم پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر شکست خورد و مسیر صعود شاگردان یحیی گل محمدی به دور بعدی دشوار شد.

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری در ابتدای صحبت هایش گفت: نتیجه ای که دلخواه ما بود نشد. نتیجه ای که دوست داشتیم کسب کنیم، نتوانستیم. یک سری مشکلات در گرفتن نتیجه داشتیم از جمله خستگی بازیکنان. در مجموع بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم. سه بازی در هشت روز برای هر دو تیم شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: می توانستیم در نیمه اول از موقعیت سود ببریم و به گل برسیم. بازی را در شرایطی باختیم که موقعیتی به حریف ندادیم. بدون موقعیت باختیم روی صحنه پنالتی. ضمن اینکه داور می توانست در صحنه پایانی روی خطایی که روی مهاجم ما شد پنالتی اعلام کند ولی متاسفانه خیلی راحت از این صحنه گذشتند.

گل محمدی اضافه کرد: در وضعیتی که هستیم باید به دنبال ریکاوری و فکر کردن به بازی آینده باشیم. بازی سختی با الشارجه در پیش داریم و باید تمام تمرکزمان این باشد که خودمان را احیا کنیم و ریکاوری مناسبی داشته باشیم و مقابل حریف به پیروزی برسیم. این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم.

گل محمدی درباره موقعیت هایی که این تیم از دست می‌دهد، گفت: باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و ضربات آخر را محکم تر بزنیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و اینکه در چنین بازی سختی چنین موقعیت هایی به دست می آوریم جای خوشحالی دارد اما باید از آنها خیلی خوب استفاده کنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.