نیاز رئال مادرید به فروش ۳ بازیکن/ اگر پیشنهادی بیاید بیل می‌رود

باشگاه رئال مادرید برای رساندن ترکیب خود به ۲۵ نفر باید ۳ بازیکن خود را به فروش رساند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس،  رئال مادرید با یک سنت‌شکنی قصد دارد پس از ۲۰ سال تابستان خود را بدون حتی یک خرید به پایان برساند.

اما از سوی دیگر در حالی که تنها ۵ روز به آغاز فصل جدید لالیگا زمان باقی مانده رئال مادرید باید لیست بازیکنان خود را به عدد ۲۵ برساند و این اتفاق بدین معناست که ۳ بازیکن مادرید تا روزهای آتی به فروش می‌رسند.

مادرید جای براهیم دیاز که به صورت قرضی به میلان رفته و آلفونسو آرئولا که به پاریس بازگشته، اودگارد و لونین را به ترکیب اصلی بازگردانده است.

 

۳ بازیکن فروشی رئال چه کسانی هستند؟

خامس رودریگز با قیمتی نزدیک به ۲۵ میلیون یورو در آستانه انتقال به اورتون قرار دارد.

از سوی دیگر زیدان می‌خواهد سرخیو رگیلون و بورخا مایورال نیز به فروش رسند. رگیلون که فصل گذشته با درخششی بی‌نظیر به یکی از بهترین بازیکنان فصل لالیگا و لیگ اروپا لقب گرفته بود آینده مبهمی دارد.

طبق اخبار گفته شده از رسانه‌های انگلیسی منچستریونایتد نیز به دنبال سرخیو رگیلون ۲۵ میلیون یورویی است و باید دید رئال چه تصمیمی برای مدافع چپ پای خود که در آن پست مندی و مارسلو را دارد خواهد گرفت.

در خصوص فروش بورخا مایورال نیز باید گفت که زیدان در آن پست لوکا یوویچ، بنزما و ماریانو دیاز را دارد و این بازیکن در برنامه‌اش نیست.

اما در ادامه اسپورت اسپانیا گزارش می‌دهد که اگر پیشنهاد خوبی برای گرت بیل و ماریانو دیاز به دست باشگاه رئال برسد، مدیریت و زیدان خواهان انتقال این ۲ بازیکن هستند.

این ۲ بازیکن مدت‌هاست در نقشه‌های زیدان جایی ندارند و باشگاه به دنبال پیشنهادی مناسب می‌گردد.

البته رئال مادرید در آخرین پیام خود به مدیربرنامه ستاره ولزی اخطار داده که رفتار این بازیکن تغییر می‌کند شاید بتواند به ترکیب رئال مادرید بازگردد. (در اینجا در خصوص شرایط و آینده بیل بخوانید)

نکته پایانی ترکیب ۲۵ نفره رئال مادرید حضور «آلوارو اودریوزولا» است. مدافع راست رئال با فروش «اشرف حکیمی» به اینترمیلان حالا به تنها جانشین کارواخال لقب گرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.