احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود، او را جدی نگیرید!

غلامعلی حدادعادل از رد صلاحیت احتمالی محمود احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات خبر داد.

به گزارش تازه نیوز، احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود…جمله‌ای که بارها به طرق مختلف و از تریبون‌های غیررسمی به گوش رسیده. غلامعلی حداد عادل، رئیس «شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب» در همایش سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به برخی اخبار درمورد کاندیداتوری احمدی نژاد اظهار داشت: آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است. وی افزود: زیاد تحت تاثیر موضع گیری و فضای مجازی و حرف زدن‌ها نباشید.

حداد درخصوص تایید صلاحیت احمدی نژاد تاکید کرد: چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعه‌ قبل هم نیافتاد، حالا که ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس یازدهم نیز گفت: ۱۰۰ بار از جوان‌هایی که دو روز پیش از برگزاری انتخابات مجلس برای حفظ پیروزی و وحدت با دست خودم از لیست حذف کردم عذرخواهی کردم ولی چاره‌ای نبود زیرا وحدت باید حفظ می‌شد.

تحرکات اخیر احمدی‌نژاد برای انتخابات سال آینده و همزمان حضور وزرای کابینه او برای انتخابات 1400، در کنار جنجال روز 22 بهمن در میدان نارمک، نشانه‌هایی است از عزم جدی او برای بازگشت به قدرت. اگرچه بسیاری از کارشناسان معتقدند احمدی‌نژاد رد صلاحیت می‌شود و بازی او بیشتر با مهره چینی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش می‌رود.

 

۱ نظر
  1. گل آقا

    خود حداد عادل برای انتخابات ریاست جمهوری بیاد خیلی خوبه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.