خط و نشان الهه منصوریان برای همسر آینده‌اش!

الهه منصوریان، قهرمان ووشوی جهان با یک استوری تهدیدآمیز برای شوهر آینده‌اش به ماجرای سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان واکنش نشان داد.

به گزارش تازه نیوز، الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، نسبت به ماجرای ممنوع الخروج شدن سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان گفت: “خیلی دوست دارم روزی را ببینم که ازدواج کردم و همسرم من رو بخاطر مسابقاتم ممنوع الخروج کرده ببینم شهامتش رو داره با من روبه روشه، اون روز باید جلوی کل مردم کشورم به غلط کردم تا بزارم زندگی کنه.”

الهه منصوریان زن ستیزی

گفتنی است سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان، قرار بود به همراه تیم خود برای شرکت در مسابقات جهانی راهی ایتالیا شود اما به دلیل مخالفت همسرش اجازه خروج از کشور را ندارد.

هنوز اعلام نشده که چرا همسر خانم زرگری او را ممنوع‌الخروج کرده است. یک منبع آگاه در فدراسیون اسکی گفته: «مسئولان فدراسیون نهایت تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند خانم زرگری را با تیم به ایتالیا اعزام کنند، ولی متأسفانه این امر محقق نشد. ما حتی با ایتالیا هماهنگ کرده بودیم که اگر تا لحظه آخر هم خانم زرگری توانستند اجازه خروج از کشور را بگیرند، بلافاصله برای ایشان ویزا بگیریم.»

سمیرا زرگری اولین ورزشکار زن ایرانی نیست که همسرش او را ممنوع الخروج و از شرکت در مسابقات جهانی محروم کرده است. پیش از او نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان و زهرا نعمتی قهرمان دو دوره بازی‌های پارالمپیک در رشته کمانداری نیز از سوی همسرانشان ممنوع الخروج شده بودند.

موضوع ممنوع الخروج شدن زنان ورزشکار ایرانی به دلیل مخالفت همسرانشان موضوعی است که تاکنون چندین بار اتفاق افتاده است و با واکنش فعالان در حوزه زنان همراه شده؛ موضوعی که فیلم «عرق سرد» نیز شده است.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.